Rygg til mage..!

Jaa, ho hater å ligge på magen så ser ikke ut som ho har noe lyst til å snu seg rundt der gitt!

Blir snart her:)

snuppa snudde seg først i går og nå vil ho nesten ikke ligge stille på ryggen. Det går fort altså, så før du aner det så ligger ho på magen skal du se[:)]

det gjør hun ikke frivillig nei.legger jeg hun på magen ruller hun straks på ryggen og der blir hun!

Hun ligger lissm som en tung sekk på ryggen :p
Leker jo selvfølgeli med hender og føtter da :)
Hun hakke så veeldig imot å ligge på magen en stund heller å
deeet er jeg glad for :) Bruker å legge henne foran tv'n på magen for
da må hun løfte hodet for å se :)

ORIGINAL: ~Bluebell~

snuppa snudde seg først i går og nå vil ho nesten ikke ligge stille på ryggen. Det går fort altså, så før du aner det så ligger ho på magen skal du se[:)]

det går kjempe fort! Her snudde hun seg idag te morran og har ikke ligge stille etter det[8D] også blir hu drit sinna for hu hater å ligge på magen![8D]

ORIGINAL: Astribeate

det går kjempe fort! Her snudde hun seg idag te morran og har ikke ligge stille etter det[8D] også blir hu drit sinna for hu hater å ligge på magen![8D]

Hihi, her ble ho så forskrekka da ho første gangen rulla over på magen at ho begynte å gråte[:D]

ORIGINAL: Astribeate

Hihi, her ble ho så forskrekka da ho første gangen rulla over på magen at ho begynte å gråte[:D]

huff da! Stakkar[8D] hehe!

haha,en time etter jeg skrev at hun ikke gjorde det,rulla hun rundt!!

Fredrik begynte å rulle fra rygg til mage for noen dager siden, men det går stort sett mot den ene siden.. Løfter opp beina, detter på sida og snur seg rundt.. Mange ganger jeg har lagt han på ryggen også ser jeg bort et lite sekund å da har han snudd seg! [:)]

Lille potetsekken viser ikke akkurat noe tegn til at det skal skje på en stund. Han går motsatt vei da.. Det er jeg stolt av :)

Mi hater å ligge på magen, og når jeg legger henne på magen løfter hun hode, men løfter seg ikke noe særlig!! men JAMMEN snudde hun seg helt plutselig fra rygg til mage!! og gjør d stortsett daglig nå!!! men hadde aldri trodd hun kom til å gjøre det på mnds vis enda!! [8D]

Tror det er like før... Legger seg over på siden hele tida..

ORIGINAL: mammatilBA08ogK10

Tror det er like før... Legger seg over på siden hele tida..

det var sånn det starta med Karoline, innen noen dager så snudde ho seg[:D]

Back
Topp