Rygg og mage!!!!

mamma2010!

Glad i forumet
Har så vondt i ryggen og magen at man får jo ikke sove!!!! [:@]

Da er vi to! Har vridd meg i hele natt [:'(]

..å så våkner jo mini gryyyyyytidlig... (dagens syting... hehe)

Ikke noe fint i det hele tatt[:'(] har en her på 5 som kom inn halv fire i natt oxo... Bare vært opp å ned med han å... SLITEN NÅ!!!!

Vet ikke? Er jo skikkelig vondt nederst i korsryggen og har noe sinnsykt med sammentrekninger/kynnere..[&:]

Kan du ikke ringe å høre? Er jo ikke usannsynlig at noe er på gang nå..[:)] 

Bedre å ringe så du får sjekket om det er noe på gang ;)

Tenkte jeg skulle gi det litt mer tid til å gi seg... Er vel bare drit nervøs for at det skal være noe på gang... Vente til speede her har stått opp og få i han litt frokost.. Og har det ikke gitt seg da... Da ringer jeg på føden.. Tenk om det er noe på gang da[&:] Hjelpes... Vi som skal flytte å greier[&:] Men blir ikke overraska heller, jeg selv er 5 uker for tidlig og faren er 6 uker for tidlig.. Og det er my efor tidlig fødsler i slekta.. hmm..[8|]

Har du prøvd dusjen med varmt vann som "massasje" på ryggen? Skal det ikke helst gå over da om det ikke er ekte rier?

ORIGINAL: lillebebis

Har du prøvd dusjen med varmt vann som "massasje" på ryggen? Skal det ikke helst gå over da om det ikke er ekte rier?

Gjorde det i går føre jeg la meg for det har jeg hørt også.. Men syns det ble værre jeg [&:]

Huff, da vet jeg virkelig ikke :S

Men er takene regelmessige?

Det kommer å går sånn ujevnt.. Ryggen er vond hele tiden, mens magen strammr seg å blir ubehagelig/vond sånn titt å ofte

Da kan det jo "bare" være maserier, men siden du er førstegangs er det ikke akkurat noe du kjenner igjen ;p Ville tatt meg en tlf til føden for å bli sjekket jeg :)

Tenkte jeg skulle det.. Men må bare vente litt.. Må bort til mamma å greier å låne tlf å sånn..

Okei, du får ha lykke til og huske å oppdatere oss :)

Takk :) Oppdaterer jeg eller min sladrevenn hvis det skjer noe vettu :)

lykke til, håper det går bra...

ORIGINAL: mamma2010!

Det kommer å går sånn ujevnt.. Ryggen er vond hele tiden, mens magen strammr seg å blir ubehagelig/vond sånn titt å ofte

Jeg har det akkurat som deg..
Har nesten ikke sovet i natt. Og siden jeg stod opp har jeg hatt kynnere som kommer og går hele tiden, og vondt i korsryggen. Har også skikkelig nedpress følelse og vondt når jeg tisser..
Prøvde å sove litt på sofaen, men våkner av at det gjør vondt/strammer seg i magen. Men tenker nå at det går over i løpet av kvelden (håper iallefall det [:)]).
Kjæresten sier at jeg må skynde meg å pakke bagen, for han tror det kan skje noe nå[:-] blir nervøs av dette jeg.. er jo nesten 6/7 uker igjen til termin[&:]

Her roet det seg, men har mye vondt til tider... Men er vel en sånn modnigsfase regner jeg med :) Men blir det enda vondere så tar jeg kontakt med føden uten å nøle :) Håpe at nurka våre blir litt til i hvertfall :)

Back
Topp