Rydding!

Citti

Forumet er livet
Jeg er så dårlig til å rydde! Det plager meg for jeg trives best når det er helt shiny her.. Bortsettfra leker da..
Det tar flere timer når jeg rydder og enda ser det aldri sånn ordentlig ryddig ut! Og jeg vet det kan se veldig bra ut her..Det har gjort det, etter noen andre som har ryddet[8D]

Noen tips om en ryddestrategi eller noe? Hvordan man rydder effektivt? Det er så mange ting![&:]
[:D]

vi er ikke så rå på og rydde selv, men vi veit hvertfall at det og rydde litt vær dag er det beste.   kvarter vær dag er bedre en 1-2 senere.  men det er det og gjøre det da

Har ingen strategi for effektiv rydding når det er mye rot. Men jeg rydder hver kveld når Sondre er lagt. Samler sammen dagens aviser og reklamer og putter i bosset (søpla[8D]). Stabler i opvaskmaskinen det som jeg ikke har stablet tidligere, samler sammen klær som flyter og setter eventuelt på vaskemaskinen. Pleier også å moppe over stue/kjøkkengulvet. Men det er et must her pga hund... Når jeg gjør dette hver dag så slipper jeg at det "flyter". Liker nemlig ikke rot[:'(] 
Før sondre spiser kvelds pleier vi å samle sammen lekene sammen. Ikke alltid han gidder, men det er ok. Leker er ikke rot i mine øyne[;)]

Back
Topp