Rydding!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Jeg har begynt å rydde/vaske klær og utstyr til jenta mi! Litt tidlig kanskje.... Har også sortert tøy etter gutten min som ikke er så altfor guttete. Har noen fantastisk snille svigerinner som har utstyrt meg med en masse brukt jentetøy, så jeg trenger faktisk veldig lite nytt utstyr. Er det flere som er i gang med "redebygging?" Er det for tidlig? :)

Driver med akkurat det samme faktisk :) Var i garasjen å sorterte klær på fredag å hele helga har jeg vasket og brettet bebiklær :) Er så koselig å ta frem igjen de bittesmå plaggene :) Mangler bare en kommode å legge dem nedi nå:) Igår monterte jeg og unga sprinkelsenga så godt igang her også gitt :):)

Jeg må bare mase litt på mannen slik at han monterer skapet som alt skal inn i!!!

Er så koselig å titte på ting til den lille. Vi er så heldig at vi har fått en del i gave etter ul og arvet masse fine klær som ikke er mange mnd gamle! Har brettet og hengt det inn i skapet, men venter med vasken til senere.

Kommer til å begynne etter uke 24. Først må vi kjøpe ny kommode, og så kan jeg begynne og ta ned babyklærne fra loftet og sortere og vaske de jeg skal bruke til lillebror :) Blir kjekt å gå igjennom de små søte babyklærne igjen! Noe nytt kommer jeg nok til å kjøpe. Må jo nesten det ;)

Må vel begynne snart jeg også.. har flere pappesker stående på loftet hos mine foreldre.
Har en gutt fra før og vet jo ikke hva det blir nå,så må bare prøve å sortere ut noen nøytrale klær.
Uansett skal alt ut av eskene og bli sortert etter str så det er lettere å finne fram etterhvert.

Jeg må ha en liten kommode¨først og fremst.... men så etter jeg har vært på enda en ul 18 februar,da skal jeg så smått begynne.Men må ha en siste organ sjekk før jeg tørr.....

Jeg trenger også litt monteringshjelp! Har monteringa av kommodene til de 2 andre klart for meg enda, og ikke noe jeg ser frem til å begynne med ! Ble varm nok av sprinkelsenga som egentlig er ganske så enkel :) Har det meste fra før egentlig, men det står igjen hos pappan til de 2 eldste barna.. Syns det blir litt dumt å hente att det nå selv om det ikke er i bruk der .. Eller kanskje ikke ? Har fått med meg senga og bilsete, men stellekommode, vippestol, vogna og og andre babyting er jo igjen.. Har lyst på ny vogn uansett ihvertfall:)

Jeg burde begynne å gå gjennom, men foreløpig har jeg mer enn nok med å holde orden på alle klærne til snuppa :p Har jo veldig lyst å kjøpe mye nytt, men får vente litt og se om vi arver litt av søsteren min.... Syns det er litt kjipt at hun har gitt bort mye allerede, enda hun har visst at jeg var gravid siden jeg tok testen i oktober. Jaja :)

Så flinke dere er, det er så koselig og se over og vaske/brette babyklær :)
Jeg har ikke begynt enda, men ble så inspirert av dere, så kanskje jeg skal begynne i kveld :)

Vi har begynnt å rydde da, og så fikk jeg sortert klærne etter lillegutt, og lagt dem i bokser etter str. Blir nok ei god stund før jeg begynner å vake opp og ordne klærne.

Men blir nok mange ryddeøkter fremmover... Puhhh... Jeg kan ikke å kaste.... Desverre...

Åh så koselig da :)

Jeg har ikke begynt, og gjør nok ikke det på en stund enda. Skal først ha en plass og legge ting, så må jeg begynne og rote fram alt samma. :)

Jeg er ferdig:) her er alt vasket å lakt i to komoder... Eneste jeg trenger nå er bleier, vogn og pumpe... De sier det er lurt å være ferdig til uke 25 når man går m tvillinger, det blir fort tungt! Kjenner det allerede, ikke kan jeg stå lenge og ingen sitte stillinger er god så jeg skjønte at det var bare å henge i:)

Jeg har ikke begynt enda, men klør i fingrene etter å begynne...:-)

Back
Topp