Rydding og vasking + ordinære husarbeidet

Sunshine89

Flørter med forumet
Hei! Berre lurar på korleis de har energi til alt dette før jul no? Eg er heilt i starten på graviditeten min og kjenner at kroppen er heilt tom for energi! I tillegg til at eg jobbar ca 120% no denne mnd [emoji17] Kjenner på ein måte at eg gledar meg til desember er over, men gledar meg mest til eg skal heim til mamma til jul! Er berre det at med mitt ikkje-eksisterande energinivå så kjenner eg at det blir lite forberedelsar [emoji20] Tips til å orke det vanlige husarbeidet i det minste? Leilegheita er bomba i stova og på kjøkenet akkurat no!

Hvem har sagt at jeg har energi? :D

Nei, jeg gjør litt og litt, og senker kravene. Selve vaskingen skal mannen ta seg av i hovedsak, og vi snakker egentlig bare om gulvene og badet i år. :)

Jeg er 36+5 da, og sliter med bekkenet og generell slitenhet.

Tips: La hus være hus, du lager et nytt menneske! ;) Dette er god øvelse til babyen kommer! ;)

Ja jeg er enig i den med å senke kravene :) Her hos oss ser det heller ikke så alt for flott og ryddig ut. Jeg har hatt min siste eksamen denne uken og har i lang tid nå kun gjort alt til det minimumet her hjemme. I dag min første fridag, så tenker å få brukt dagen godt til å få gjort unna litt ting og tang, men kun da jeg har tid og kjenner jeg har overskudd. Men hus og hjem er jo kun en fasade, viktigere å ta vare på seg selv :) Om du bor sammen med noen kan dere jo kanskje ta en ryddeøkt sammen? Ikke at det er så festlig å rydde og vaske, men jeg syntes i hvert fall det er kjekkere å gjøre det sammen og til noe mer sosialt :)

Back
Topp