Rydding, maling og andre tiltak

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Puh! Jeg driver og rydder/kaster/ordner på rommene til storesøstrene nå. I tillegg er planen å male sengene deres (ett strøk grunning, to strøk maling), ha inn nye gulvtepper og skru opp nye leselamper. Jeg kjenner liksom så veldig på at de også må få noe "nytt" og litt ordnings på rommene sine! Det er bare så utrolig slitsomt..! Hjelpes! Planen i dag var å rydde begge rom, grunne OG male første strøk - og så langt har jeg ryddet ett rom... :D Dritvondt bekken og hyppige kynnere skrur ikke akkurat opp tempoet, hehe. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bare kunne trylle det ferdig ;)
Målet er at alt skal stå fiks ferdig innen de kommer fra pappaen sin på fredag. Jeg skal på jobb i morgen og fredag.
Tjoho! ;) :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her hadde jeg også veldig mange planer, men dagene kommer og går uten at det verken blir grunna eller malt ferdig. Bare pass på at du ikke sliter deg ut, men skulle ønske jeg hadde tiltakslysta di nå merker jeg. Energien blir brukt på minsten med vannkopper, og når han er i seng er jeg kaputt. Da sitter jeg og glor ut i lufta. Men til uka, da skal det males.. :)

Høres ut som du har noe å bruke kreftene på likevel da, ja..! Stakkars liten, håper han blir raskt bedre - vannkopper er slitsomt! God bedring! :)

...for min egen del har jeg innsett dumheten i det jeg drev med i går - og nå ringer jeg min kjære mor for å høre om hun har lyst på en aldri så liten malejobb... :D

Kom oss in i nytt hus igår, så här går det i rydding å uppackning för fulla rullar! Slitsomt, ja, men det ska bli så skönt när vi är i mål!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp