og d ser ikke ut! bokstavelig talt! herregud[:'(] kroppen min har skrudd seg av så jeg sitter å ser på, og kan bare hjelpe til kanskje 10 min hver time elr noe.. og jeg må jo være den som organisere hvor ting skal ellers veit jeg ikke å finne noe senere(sambo har jo aldri peiling da) sitter her med hodeine og mer og mer vondt... tipper hodepinen blir bedre straks rotet er borte! vil dere se bilder av ortet elr, så kan dere ha god samvittighet[;)] alt fra vaskerommet sorteres osv.. og d måtte jo inn til stua så jeg kunne følge med og hjelpe til fra en stol[8D]
her har frøkna tatt salamien som datt i gulvet da jeg var i kjøleskapet sist.. ser ut som vi ikke tar vare på a i d hele tatt da, men hun storkoser seg i rotet[8D] gått av seg buksa å..

fra gangen inn mot vaskerommet, tråkurvene er ferdig sortert og venter på å flytte inn i nyvaska vaskerom[8D]

Gleder meg sånn til vi blir ferdige![:D]
foreløpig går 3 søppelsekker til fretaks- 3 til søppel.
neste uke skal skyvedørsgarderoben inn[8|]
her har frøkna tatt salamien som datt i gulvet da jeg var i kjøleskapet sist.. ser ut som vi ikke tar vare på a i d hele tatt da, men hun storkoser seg i rotet[8D] gått av seg buksa å..

fra gangen inn mot vaskerommet, tråkurvene er ferdig sortert og venter på å flytte inn i nyvaska vaskerom[8D]

Gleder meg sånn til vi blir ferdige![:D]
foreløpig går 3 søppelsekker til fretaks- 3 til søppel.
neste uke skal skyvedørsgarderoben inn[8|]