rydder vaskerom- bilder

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
og d ser ikke ut! bokstavelig talt! herregud[:'(] kroppen min har skrudd seg av så jeg sitter å ser på, og kan bare hjelpe til kanskje 10 min hver time elr noe.. og jeg må jo være den som organisere hvor ting skal ellers veit jeg ikke å finne noe senere(sambo har jo aldri peiling da) sitter her med hodeine og mer og mer vondt... tipper hodepinen blir bedre straks rotet er borte! vil dere se bilder av ortet elr, så kan dere ha god samvittighet[;)] alt fra vaskerommet sorteres osv.. og d måtte jo inn til stua så jeg kunne følge med og hjelpe til fra en stol[8D]

her har frøkna tatt salamien som datt i gulvet da jeg var i kjøleskapet sist.. ser ut som vi ikke tar vare på a i d hele tatt da, men hun storkoser seg i rotet[8D] gått av seg buksa å..

fra gangen inn mot vaskerommet, tråkurvene er ferdig sortert og venter på å flytte inn i nyvaska vaskerom[8D]

Gleder meg sånn til vi blir ferdige![:D]
foreløpig går 3 søppelsekker til fretaks- 3 til søppel.

neste uke skal skyvedørsgarderoben inn[8|]

hahah... takk for at jeg ikke har såååå dårlig samvittighet over rotet mitt lenger.. [;)]

Blir godt når dere blir ferdig da.. :) får se det positive i det.. [:D]

var d jeg tenkte[;)] at d er lettere for andre å slappe av i d lille rotet sitt i forhold til dette kaoset[8D] sambo aner jo ikke bak fram på noen ting stakkar[8D]

Hahah.. de skyggelappene de har skulle jeg likt å ha til tider også.. [8|]
Her heller klarer ikke sambo å se rotet og ting som skulle vært gjort.. Gosj..
Tror det er en manneting..(men seff ikke alle under en kam da;) )

Ååååååååååååååå nydelig, takk skal du ha, nå skal jeg la støv være støv og bad være bad heeeeele helgen, kan vaske når det blir stygt vær hihihi[:D][:D][:D][:D][:D]

OI, hehe.. [:D][:D] Men TENK så deilig når dere er ferdige da!![:D]

endelig ser d tålelig ut her[:D] er fortsatt igjen et par sekker, og alle klærne er ikke på plass, men de vi blir ikke ferdig før skyvedørsgarderoben er på plass og en hylle er satt opp på vaskerommet! uansett MYE bedre nå ja[:D]
sambo kjører 4 søppelsekker til fretex containeren.. men ymse i, både klær, sovepose og småtterier[8D]
hodepina har slept så nå skal jeg straks kose meg med partymix og papsi max[8D]

Så DEILIG å se at andre også har det hjemmekoselig!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: JanneJenta78

hahaha, er d d d kalles ja[8D] får helt angst av at d ser sånn ut jeg[8D] men må til noen ganger!

ORIGINAL: Malleleo

ORIGINAL: JanneJenta78

hahaha, er d d d kalles ja[8D] får helt angst av at d ser sånn ut jeg[8D] men må til noen ganger!

Ja, har det sånn til stadighet vi..hehe [;)] Ingen tvil om at det bor folk i huset her[:D]

hahaha minner meg veeeldig om huset her når jeg begynner på nye prosjekter [:D][:D] deilig å se at det ikke bare er jeg som har alt for mye liggende [;)]

Hahaha jaaa, hjemmekoselig[:)]
Det blir sikkert veldig godt når alt er på plass da. Dere er flinke som rydder og ordner.. det skulle vi også gjort.

vi MÅTTE! d stinka sånn![:'(] var en kattedrit bak varmtvannstanken og da måtte vi ut med fryser og alt.. skal sies at sambos første husmordag ble veldig slitsom for han da jeg kommanderte for d meste[;)]

Back
Topp