Rydder litt

Ole Brumm

Forumet er livet
jeg holder på å rydde litt opp her inne. Ville nok vært mye lettere og raskere å slette seg og opprette ny, men det har jeg ikke lyst til.. Jeg forsvinner ikke, bare føler jeg har behov for ikke å utlevere meg fullt så mye som jeg har gjort til nå. Kanskje fått litt mer nettvett..vet ikke..[;)]
Etter nesten 5 år her inne har det blitt noen innlegg og jeg ser at jeg ikke har vært flink til å slette bilder og litt mer private innlegg. Så jeg går gjennom alle innlegg jeg har laget her inne og sletter det jeg synes er for privat til å ligge ute på nett. Gjør dere andre obs på at det ligger endel bilder ute av barna.
Og hvis noen av dere andre kommer til å gjøre det samme og dere ser dere har quotet meg et sted, er det kjempefint om dere gidder å slette det også[:D]

Noen som vet om terminklubben vår er slettet? De eldste innleggene jeg får opp er fra juli 06, altså fra etter barna er født.

tror terminførumene blir slettet når alle har fått....send en mld til moderator, så får du vel et sikkert svar![:)]

Jeg kommer ikke til å ta noen opprydding,,,jeg tenkte gjennom hvilke bilder jeg la ut da jeg gjorde det, og ingen er uten klær eller noe annet som gjør at jeg vil ta dem vekk[;)]

Lykke til med oppryddingen![:)]

tenkte ikke så langt jeg da.. bildene er forsåvidt greie, men er greit å slette de nå synes jeg.
ser at jeg har skrevet endel private ting også, som jeg ser nå at jeg ikke burde skrevet, eller ihvertfall ikke latt stå så lenge. ja ja, er morsomt å gå gjennom alt jeg har skrevet da, har begynt bakerst og er nå på ca samme alder som AH er nå, artig å lese det igjen, alt man glemmer..
[;)]

Back
Topp