Ryddekick

Jepp har sånn ca fått ryddekick [:)]. Samboeren og ungene er hos foreldrene hans og skal være der til i kveld fikk jeg beskjed om, de gikk opp der i går [:)]. I går fikk jeg brettet på plass en haug med klær og bare slappet av [:)]. I dag har jeg ryddet, støvsuget og vasket rommet til prinsessen, vasket badet og skiftet på kattedoen, vasker klær og har fått støvsuget [:)]. Kjempe deilig å bare være alene hjemme og spille musikk og bare være alene [:)]. Så akkurat nå slapper jeg av med babyverden (derfor jeg er her), drikker cola og har en liten kattepus liggende sovende i armkroken min [:)][:)]. Så nå venter jeg på at maskinen med klær skal bli ferdig så jeg kan få vasket en maskin til og brette den som allerede er tørket og tørke det som snart er vasket [:)]. I morgen skal vi kanskje på akvariet eller fløyen og det tror jeg nok at prinsessen blir fornøyd med, hun elsker det stedet der og kan liksom ikke få nok av det [:)]. De gangene hun har vært der (en gang med daddaen og en gang med onkelen) så kommer hun hjem igjen med det smilet rundt munnen og har hatt det kjempe koselig [:)]. Å være der med mammaen og pappaen er så absolutt ikke det samme som med dadda og onkel [:)]. Siste gang hun var der var med daddaen og da hadde det vært en krokodille som hadde hatt munnen åpen så da gikk hun å pratet om dette hele dagen og selv nå mangen månedene etterpå så husker hun dette som det skulle vært i går [:)]. Ha en fortsatt fin dag jenter [:)]

Kommer du hit når dur ferdig snuppa? [:D] Har nok av ting du kan få gjøre [:D] (Jeg ooorker ikke selv! OK, har orket litt da, det er bare så sinnsykt mye mer som skal gjøres) [;)]

Ta en tur på Akvariet sammen en dag forresten? Vi fikk gavekort til jul av pappa, så det blir nok et par besøk dit iløpet av året. Attila digger også det stedet [:D]

He he skulle gjerne ryddet hos deg jeg snuppa men tror jeg har nok med mitt eget [:)]. Har brettet klær for flere uker tilbake i tid [:)]. Akvariet er jeg med på vet du [:)]. Ta med oss de store og de to små da vet du [:)]

Så flink du har vært da[:D]

Har åsså skikkeli ryddekick idag :P
Nu har æ rødda i kleskape mett
[:D]
Å rødda i stua å kjøkken :)

Back
Topp