Ja, jeg trenger å rydde å vaske, og jeg trenger motivasjon [:D] hehe
Dagen idag begynte klokka 6, da våkna snuppa, stod opp å så at hele stua var full av maur (altså 20-30 stykker) [:'(][:-] Kverka alle jeg kunne se, og spiste frokost, leverte snuppa i barnehagen, og kjørte på felleskjøpet å kjøpte slike små bokser med et eller annet giftig stoff inni.. Så nå skal de dø alle sammen!! [:)]
Min liste for dagen idag ser slik ut:
Da tror jeg huset skal se nogen lunde ut [:D]
Skal inn å oppdatere etterhvert som jeg utfører noe.. [8D] Er sikkert innom mange ganger mellom der også.. [8D] hehe..
Flere som trenger en liste for å overleve dagen eller?
Rødt = ferdig :)
Dagen idag begynte klokka 6, da våkna snuppa, stod opp å så at hele stua var full av maur (altså 20-30 stykker) [:'(][:-] Kverka alle jeg kunne se, og spiste frokost, leverte snuppa i barnehagen, og kjørte på felleskjøpet å kjøpte slike små bokser med et eller annet giftig stoff inni.. Så nå skal de dø alle sammen!! [:)]
Min liste for dagen idag ser slik ut:
- Vaske klær, henge opp, legge sammen og legge på plass (3 maskinger satt på, 2 hengt opp [:)])
- Rydde gangen nede
- Vaske gangen nede
- Støvsuge loftet og lufte skikkelig på alle rom, henge ut sengeklær osv..
- Vaske stue (kanskje rydde først kunne være en ide også?)
- Vaske kjøkken (Har rydda)
- Vaske badet
- Drepe MANGE maur... (sikkert 30 drept nå, men regner med det kommer flere... [>:]) Har nå snakka med sambo og han kjøper med seg maurkverkerpulver hjem etter jobb [:D]
Da tror jeg huset skal se nogen lunde ut [:D]
Skal inn å oppdatere etterhvert som jeg utfører noe.. [8D] Er sikkert innom mange ganger mellom der også.. [8D] hehe..
Flere som trenger en liste for å overleve dagen eller?
Rødt = ferdig :)