Rydde , vaske dag

kosemor

Glad i forumet
Soverommet vårt og frøkna sitt trengte en ordentlig omgang.. Har ryddet og snudd om på hennes rom.. Må passe på idag , siden hu først er i Bhg og nå er med til ei Bhg venninne for første gang.. Bilen min er også å ordner seg.. Måtte skifte disel filter, en ødelagt hjulbolt , reparere et dekk med spiker i og få på sommerdekkene .. Så siden jeg bor midt i skauen og ikke har bil kunne jeg like godt gjøre litt her...

Men må ærlig innrømme at jeg blir fortere sliten og lett for slikke ubehagelige stramme tak i magen når jeg driver med minste bevegelse

Jeg hadde en slik dag i går. Skiftet på alle senger, støvsugde og vasket hele leiligheten, lagde middag og bakte boller. Utrolig deilig når man har en dag med litt overskudd til å få gjort litt! :)

Er bare den ødelagte tørketrommelen som stopper meg nå.. Har ikke tørkestativ ute og må tørke alt på stativ inne.. Og da begrenser det seg med plass

Åh, jeg har lyst! I dag har jeg "ånden", har masse ting jeg vil gjøre, men har også vært hos fysio i dag, og da er jeg ubrukelig resten av den dagen... Har puslet litt da, men skal flytte til en ny leilighet, og vil så gjerne pakke ned og slikt :(

Så flink du er!! Jeg har absolutt ikke en sånn dag i dag! jeg har en sitte-i-sofaen-og-spise-gelepulver-med-skje dag :P Men har også sånne skippertak dager..

Flink :)
Jeg hadde også en effektiv dag igår :) deili når en får gjort litt:) for å si de sånn så har jeg vell kansje de dobbelte av dager der jeg ikke orker å gjøre noe:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp