Rydde,selge, donere eller kaste-utfordring

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Her er utfordringen der man kan gjøre ting man har utsatt lenge, eller er du som meg, glad i å samle på ting.
Du kan utfordre til hva du vil innen rydde, selge( kan være lage salgsannonse) brukt, donere eller kaste sjanger. Personen som tar utfordringen, gjennomfører og gir en annen utfordring


Jeg utfordrer deg enten til å donere vekk 1 ting, kaste 1 ting, eller rydde en skuff/ et skap på badet.
 
Denne skulle postes under våre leker
Nesten så jeg synes du heller skulle postet den på generelt, for den var jo fantastisk!
//Sniker fra andre forum.

Selv holder jeg på å rydde skuret mitt, så her er det litt som blir lagt ut som gis bort/høystbydende for tiden.. Skal kaste maaaasse og.
 
Nesten så jeg synes du heller skulle postet den på generelt, for den var jo fantastisk!
//Sniker fra andre forum.

Selv holder jeg på å rydde skuret mitt, så her er det litt som blir lagt ut som gis bort/høystbydende for tiden.. Skal kaste maaaasse og.
Jeg elsker jo sånne utfordringer:) da poster jeg heller på gererell :Heartbigred
 
Jeg elsker jo sånne utfordringer:) da poster jeg heller på gererell :Heartbigred

Ja, jeg synes det var en fin utfordring! Nå har jeg jo allerede utfordret meg selv til å rydde masse da, men er vel flere som trenger et spark bak ;)
 
Så gøy dere likte utfordringen :)

Utfordrer den som vil til enten å donere vekk 1 ting, kaste 1 ting, eller rydde en skuff/ et skap på badet.
 
Åh, denne er bra! Her står full rensk av klesskapene på vent til jeg føler meg ok form en dag.
I veslas skuffer er det finfin orden, hun vokser jo fra ting i et sånt tempo at ingenting rekker å bli liggende :p
Mannen har mye utslitte klær, og trenger både kasting, reparasjon, oversikt og antakelig også noe shopping.
Jeg trenger å fjerne alt som ikke kommer til å passe det neste året, og finne frem boksen med gravidklær ;)
 
Kjører på med en utfordring : Utfordrer deg enten til å donere vekk 1 ting, kaste 1 ting valgfritt hvor i huset, eller rydde en skuff/ et skap på badet.
 
Har ryddet i sminkekofferten min!
Tror jeg kasta 8-10 øyenskyggepaletter hvor noen gikk helt tilbake til videregående :angelic: :laughing021
 
gjennomført, kasta en gammel slitt truse.

Utfordrer neste til å donere,selge eller kaste 2 ting i huset.
 
Back
Topp