Rydde bort babyting

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
I dag rydder vi bort babytinga... Det er jo hvertfall min 9 mnd til det kommer en ny, så da må vi bare rydde bort litt... Hadde samla og fått tilbake mye ting allerede... Kjenner det er rart.. Litt som om jeg aldri var gravid... Og samtidig alt jeg ikke skal bruke i vinter allikevel... Skikkelig Rart!
 
Uff :( Måtte gjøre det samme selv i juni, utrolig rar følelse ja. Er sjeleglad for at senga fremdeles sto flatpakket i kjelleren. Kommer nok til å vente med å finne det fram neste gang...
 
Det er så trist!! Er snart 1 år siden vi mista vår engel, og om 4-4,5 måned kommer det forhåpentligvis en frisk krabat, men fortsatt ikkje klart å rydde på barnerommet...
 
det der unner jeg ingen mor/far :( sender god klem <3
 
Hei Elle.
Vi mista vår lille jenteskatt i uke 20 nå i juni. Vi har faktisk enda ikke greid å sortere bort klær, og vogna som vi kjøpte etter ul hvor alt så fint ut i uke 13 står fortsatt. Vi stresser ikke med noe. Jeg ser at det er en stund siden dine innlegg her, og leste at du var blitt gravid på nytt! Håper virkelig virkelig at det svangerskapet gikk veien ❤ Klem til deg!
 
Klarer man noen gang å rydde bort minnene til de små englebarna?
Har enda barnevogna stående fremme og helt nytt babytøy i nattbordskuffen tiltenkt vår første englebaby som forlot oss i juli i fjord. Og babysenga til vår lille Ronja som forlot oss i juli i år... Håper det en dag kommer en liten som kan passe på både senga,vogna og klærne.. det hadde nok englebarna satt pris på :Heartred
 
Klarer man noen gang å rydde bort minnene til de små englebarna?
Har enda barnevogna stående fremme og helt nytt babytøy i nattbordskuffen tiltenkt vår første englebaby som forlot oss i juli i fjord. Og babysenga til vår lille Ronja som forlot oss i juli i år... Håper det en dag kommer en liten som kan passe på både senga,vogna og klærne.. det hadde nok englebarna satt pris på :Heartred
❤ Det er fine tanker. Men for meg er det litt sårt å se alle de usorterte klærne og vogna... Om vi får en ny skatt så pakker vi alt frem igjen, men for denne gang tenker jeg at jeg ønsker å pakke det vekk når jeg er klar og orker det.
Jeg tar vare på minnene gjennom egne tegninger og ord. Og så venter vi på et bilde fra en kunster som har tatt oppdraget å tegne henne for oss :) Slik blir hun med oss videre.
 
❤ Det er fine tanker. Men for meg er det litt sårt å se alle de usorterte klærne og vogna... Om vi får en ny skatt så pakker vi alt frem igjen, men for denne gang tenker jeg at jeg ønsker å pakke det vekk når jeg er klar og orker det.
Jeg tar vare på minnene gjennom egne tegninger og ord. Og så venter vi på et bilde fra en kunster som har tatt oppdraget å tegne henne for oss :) Slik blir hun med oss videre.
Noe så fantastisk:,)
Ja det er veldig tungt å se utstyret bare stå på vent liksom. Så det er veldig godt forståelig att det skal pakkes bort en stund til det kommer til nytte igjenn :) alt til sin tid. Liker veldig godt tanken på bildet av den lille å følelsen av å ha henne med dere ,en skjønn idé som jeg gjerne skulle gjort jeg også om jeg hadde fått muligheten:)
 
Her ble alt ryddet bort... Ble for sårt både for oss og storesøster.. Der er vår måte å komme videre på.. Vi tenker jo på det som skjedde, men vi trekker det ikke frem for ofte... Nå er vi 10 uker på vei... Kommet over 8 uker hvor jeg mistet sist, men veien er tung... Hadde jeg vært i god form hadde det kanskje vært lettere! Det blir lange dager frem til uke 23/24 og deretter videre.. Men med en god lege og god gyn så skal vi klare det!
 
Her ble alt ryddet bort... Ble for sårt både for oss og storesøster.. Der er vår måte å komme videre på.. Vi tenker jo på det som skjedde, men vi trekker det ikke frem for ofte... Nå er vi 10 uker på vei... Kommet over 8 uker hvor jeg mistet sist, men veien er tung... Hadde jeg vært i god form hadde det kanskje vært lettere! Det blir lange dager frem til uke 23/24 og deretter videre.. Men med en god lege og god gyn så skal vi klare det!

Hei. Så fint at du svarte ❤
Ja, jeg kan tenke meg til at det både er en lykke og samtidig veldig vanskelig å være gravid igjen. Jeg er veldig spent på hvordan det blir hvis det blir selv. Er du sykemeldt forresten? Ønsker deg så gode dager som mulig og håper du klarer å kjenne på gleden også. Snart er du over uke 12! Det er jo en fin milepæl selv om vi alle her inne har opplevd at det ikke nødvendigvis går slik vi ønsket likevel. Men i de aller aller fleste svangerskap går det jo bra etter uke 12 :) Så er det å komme til neste milepæl - forbi den uken man mistet.... ❤ Ta et steg av gangen. God klem til deg!
 
Noe så fantastisk:,)
Ja det er veldig tungt å se utstyret bare stå på vent liksom. Så det er veldig godt forståelig att det skal pakkes bort en stund til det kommer til nytte igjenn :) alt til sin tid. Liker veldig godt tanken på bildet av den lille å følelsen av å ha henne med dere ,en skjønn idé som jeg gjerne skulle gjort jeg også om jeg hadde fått muligheten:)

Dersom man ikke fikk tatt bilder eller av andre grunner ikke ønsker bilde av selve barnet, så kan man kanskje hyre en kunstner til å lage et abstrakt bilde som kan være barnets bilde ❤ Slik kan man også minnes barnet på en fin og samtidig forsiktig måte.
 
Vi hadde ikke så mange ting enda siden vi ville vente etter OUL. Vi kjøpte en uro på ferie i sommer, et par sokker, kjøpt garn og mønster til hestesettet. Dette står i en pose på ene soverommet. Mannen tok det vekk rett etter vi kom hjem fra sykehuset. Men er tungt å se posen siden jeg vet hva som er i den.
 
Dersom man ikke fikk tatt bilder eller av andre grunner ikke ønsker bilde av selve barnet, så kan man kanskje hyre en kunstner til å lage et abstrakt bilde som kan være barnets bilde ❤ Slik kan man også minnes barnet på en fin og samtidig forsiktig måte.
Hadde veldig lyst å ta bilde av den lille prinsessa men ettersom det føltes ut til at personalet var ukjent med prosedyrene rundt en så sen ma følte jeg meg nesten dum da jeg ønsket å be om bilde av babyen. Så det ble ikke gjort. Men å ha ett sånt minne med seg i livet skjønner jeg kan være godt i alt det vonde:)
 
Back
Topp