megbaremeg! Elsker forumet Oktobermirakler 2013 22 Jul 2014 #1 Da er jeg logga på nett med pc xsmile8 og faktisk fått rydda opp i disse tickerne Nå er det jo faktisk over 9 mnd siden lillegullet mitt ble født Meeeeen.....nå har jeg rydda
Da er jeg logga på nett med pc xsmile8 og faktisk fått rydda opp i disse tickerne Nå er det jo faktisk over 9 mnd siden lillegullet mitt ble født Meeeeen.....nå har jeg rydda
Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013 25 Jul 2014 #2 Det var det bra du sa... rydda litt jeg og nå. Bruker jo bare appen vettu. Tror ikke jeg har brukt pcn til dette siden rett etter fødselen jeg gitt. Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det var det bra du sa... rydda litt jeg og nå. Bruker jo bare appen vettu. Tror ikke jeg har brukt pcn til dette siden rett etter fødselen jeg gitt. Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Snickers Elsker forumet Oktobermirakler 2013 26 Jul 2014 #3 Tickerne? Hm...må jeg også rydde? Sent from my iPhone using BV Forum mobile app