Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Fikk innkalling til oul 25/2. Da er jeg 20+5.
Syns det virker litt sent da mange får fra uke 17 også. Eller er det jeg som stresser litt for mye? Flere her som har fått såpass «sent»?![]()
Jaa syns det var litt sent jeg også! Kan ringe å spørreStår på nhi at de utføres i 18.- 20 uke, så stengt tatt er jo timen innafor, men jeg synes det er litt sent. Kan jo ringe å høre om det er mulig å få time tidligere?
Nei, kun vært på tul privat som jeg har ordnet selv. Da er den nok like rundt hjørnet!Fikk du tidlig ultralyd gjennom sykehuset og? I så fall når? Kanskje det har noe å si, eller så er det vel innafor, men kjedelig å vente så lenge!
Jeg har fortsatt bare fått innkalling til TUL, håper jeg får til OUL snart og.
Åja, såpass! Takk for svarNår jeg snakka med føden her jeg bor Fredrikstad for å etterlyse min Oul. Da så hun jeg snakket med at det er nye regler (usikker om det gjelder bare Kalnes sykehus eller hele landet) men hu sa det at OUL er mellom uke 18-23
Når jeg snakka med føden her jeg bor Fredrikstad for å etterlyse min Oul. Da så hun jeg snakket med at det er nye regler (usikker om det gjelder bare Kalnes sykehus eller hele landet) men hu sa det at OUL er mellom uke 18-23
Hei! Fikk innkalling til oul 25/2. Da er jeg 20+5.
Syns det virker litt sent da mange får fra uke 17 også. Eller er det jeg som stresser litt for mye? Flere her som har fått såpass «sent»?![]()