Rutinescreening, sent - eller?

baby-22

Andre møte med forumet
Hei! Fikk innkalling til oul 25/2. Da er jeg 20+5.
Syns det virker litt sent da mange får fra uke 17 også. Eller er det jeg som stresser litt for mye? Flere her som har fått såpass «sent»? :)

Står på nhi at de utføres i 18.- 20 uke, så stengt tatt er jo timen innafor, men jeg synes det er litt sent. Kan jo ringe å høre om det er mulig å få time tidligere?

Syns det virker litt sent da mange får fra uke 17 også. Eller er det jeg som stresser litt for mye? Flere her som har fått såpass «sent»? :)

Fikk du tidlig ultralyd gjennom sykehuset og? I så fall når? Kanskje det har noe å si, eller så er det vel innafor, men kjedelig å vente så lenge!

Jeg har fortsatt bare fått innkalling til TUL, håper jeg får til OUL snart og.

Fikk du tidlig ultralyd gjennom sykehuset og? I så fall når? Kanskje det har noe å si, eller så er det vel innafor, men kjedelig å vente så lenge!

Jeg har fortsatt bare fått innkalling til TUL, håper jeg får til OUL snart og.
Nei, kun vært på tul privat som jeg har ordnet selv. Da er den nok like rundt hjørnet! :)

Når jeg snakka med føden her jeg bor Fredrikstad for å etterlyse min Oul. Da så hun jeg snakket med at det er nye regler (usikker om det gjelder bare Kalnes sykehus eller hele landet) men hu sa det at OUL er mellom uke 18-23

Når jeg snakka med føden her jeg bor Fredrikstad for å etterlyse min Oul. Da så hun jeg snakket med at det er nye regler (usikker om det gjelder bare Kalnes sykehus eller hele landet) men hu sa det at OUL er mellom uke 18-23

Har fått 20+5 å ca samme tid med forrige. Men første fikk jeg 17+ettellerannet. Alle gangene på kalnes. Ikke hørt noe om noen endringer

Jeg har fått i uke 19. mener å huske jeg hadde i uke 20 forrige gang. Tror begge deler er normalt, men er jo mulig å ringe og spørre om du kan få tidligere :-)

Jeg har fått i uke 19 denne gangen, fikk i uke 21 med førstemann, og i uke 17 med andremann.

Tror det skal gjøres mellom uke 16-21/22 tror jeg at jeg har lest. Jeg vil vite kjønnet tidligst mulig, derfor jeg synes det er lenge å vente :hilarious:

Jeg har fått time når jeg er 19+5 og synes det er litt på tampen.

Back
Topp