Rutiner!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Vet nesten ikke om jeg tørr å rope det ut for høyt, for da går det vel skjeis... men må bare skryte litt av snuppa mi! Hun har vært så flink og lagd sin egen rytme!
På kvelden får hun pupp sånn i 23 tiden, og da sovner hun ved puppen ca.kl.00... Legger henne da ned i vugga og der sover hun til alt fra 04-07 om morgenen!!! Da er hun sulten, så da går vi ut i stua og legger oss på sofan og ammer der! Jeg sovner da og hun sovner når hun er forsynt! Så da sover vi der i 2 timer til! Så er det litt kosing på sofan før jeg tar henne med meg på badet! Hun ligger å titter på lyset på et teppe på badegulvet, mens jeg dusjer! Litt sutring blir det når hun synes jeg bruker for lang tid og hun ikke har fått noe oppmerksomhet de siste sekundene!! Så da er det litt sånn klage-grining! Men det må hun jo få lov til! Etter dusjen er det ut å gå tur!! Og da sovner hun i vogna og sover der i 2-4 timer!!

Flinke jenta mi det!! [:)][:)]

Hvordan er det med deres rutiner? Har dere fått inn noen rutiner enda? Er så deilig med litt rutiner synes jeg... da har man litt mer å forholde seg til! Også sånn hun sover så får jo jeg nok søvn og!

En stolt mor...[:D]

Ååååå det er snuppa si det tenker jeg.....Gleder meg til lørdag[:D]

jonas har funnet seg en rutine ja[&:] å holde mamma våken til klokken 4 om natten[:@] han har vært sånn i flere uker.. men nå de siste dagene har han faktisk begynt å sovne tidligere[:D] forleden dag sovnet han klokken 24[:D][:D] håper d er noe han begynner med  fast.. blir så slitsomt å gå med han på armen til 4 på natten.. skjønner ikke hvorfor han har fått den rutinen[8|]   så snill jenten din er da[:)] heldig du som får sove[;)] når steller du hun for kvelden?? sånn med pysj og sånt?????

Åh så flink Thea er da?? Det må jammen være deilig å få en slags rutine!!

Kan ikke akkurat skryte på meg at vi har det her... Hun har vært skikkelig håpløs på natta de siste ukene.. Ikke skreket akkurat, men vært våken bare!! Ligget å småsutra fordi smokken detter ut og sånn..
Men i natt sov hun fra 24 til 4.15 faktisk!! Det har aldri skjedd før..
Vi triller tur hver dag vi også hvis været tillater det, men jeg har ikke noen rutine på når hun sover eller noe sånt. Og ikke spiser hun mat akkurat til samme tid hver dag heller... [&:]

Men hun er så snill og god så, jeg klager ikke [:D]

Men jammen er du heldig Jordbæret!!

ORIGINAL: 87alenemamma

jonas har funnet seg en rutine ja[&:] å holde mamma våken til klokken 4 om natten[:@] han har vært sånn i flere uker.. men nå de siste dagene har han faktisk begynt å sovne tidligere[:D] forleden dag sovnet han klokken 24[:D][:D] håper d er noe han begynner med  fast.. blir så slitsomt å gå med han på armen til 4 på natten.. skjønner ikke hvorfor han har fått den rutinen[8|]   så snill jenten din er da[:)] heldig du som får sove[;)] når steller du hun for kvelden?? sånn med pysj og sånt?????

Steller henne da ved 21-22 tiden, rundt der! Har ikke bada hver kveld enda. Men tar på pysj og bytter bleie! Også blir det kos og pupp! Ønsker etterhvert at hun sovner tidligere, sånn at man kan ha litt kveld uten barn.... men nå er  det bare deilig å få sove 4-5 timer sammenhengende!

Uff ja.. skjønner det er slitsomt å gå så lenge ja. Hvordan sover han på dagtid? Har hørt at hvis de  Krysser fingrene for at han fortsetter med den nye rutinen sin! Så mamma får litt søvn!! sover godt på dagtid så sover de godt om natta og... Thea sover veldig godt når jeg går på tur!

ORIGINAL: Tuja77

Ååååå det er snuppa si det tenker jeg.....Gleder meg til lørdag[:D]

Me too!! Blir godt med raclette! Og ikke minst koslig selskap da!!!

Her prøver vi å legge oss ca 23-24. Da sovner (som regel) Eskil, og sover til ca 4. Da er det tid for mat og etter det sover vi til 8-9. Men jeg har jo bare vært hjemme en uke, så jeg kan vel ikke kalle dette rutine enda[;)]
De to første nettene hadde vi det ikke sånn, da var det skrik og skrål fram til kl 4 om morgenen før han sovna[&:]
Men etter det har det gått tålig greit om nettene (bank-i-bordet[:D])

Steller Adrianne ca 19.00 og etter det får blir hun ammet og sover som oftest når kl er 19.30.
Våkner igjen etter 4-5 timer,så jeg er kjempe fornøyd.

Back
Topp