M
Moderator Irene
Guest
Har dere funnet en grei døgnrytme eller er hver dag litt forskjellig? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har en som liker seg best våken på natten, dessverre. I går la vi oss 23:30 han sovnet rundt kl 01 og sov 1 time før vi var oppe for å mate/skifte bleie. Fikk ikke han til å sovne før 05. Voknet igjen i 06 tiden og igjen en gang 07:30. Nå er klokken 11:30 og solen skinner ute og vi ligger fortsatt i sengen. Skulle ønske vi klarte andre rutiner. Skulle egentlig på helsestasjonen for å veie i dag, men det utsatt jeg pga lite søvn i natt. Mye urolig/grining. Vurderer å prøve smokk i dag. Han er 3 uker i morgen.
Har en som liker seg best våken på natten, dessverre. I går la vi oss 23:30 han sovnet rundt kl 01 og sov 1 time før vi var oppe for å mate/skifte bleie. Fikk ikke han til å sovne før 05. Voknet igjen i 06 tiden og igjen en gang 07:30. Nå er klokken 11:30 og solen skinner ute og vi ligger fortsatt i sengen. Skulle ønske vi klarte andre rutiner. Skulle egentlig på helsestasjonen for å veie i dag, men det utsatt jeg pga lite søvn i natt. Mye urolig/grining. Vurderer å prøve smokk i dag. Han er 3 uker i morgen.
Håper det går seg til. Kjenner det er tungvindt og mister så mye av dagen.Å! Det høres kjent ut! Mini her er skikkelig sovegutt på dagtid, men kan banne på at når vi går på soverommet for å legge oss så er han helt våken og som oftest frem til kl 04/05. Og her skal storesøsken opp 06.30-07.00 for skole og bhg så da blir det til at jeg sover en del på dagen når han sover. Foreløpig ingen faste rutiner. Han sier selv fra når han er sulten. Han er 5 uker i dag, men vi har kun vært hjemme fra sykehuset i 2 uker.