Rutiner

Bkno4485862

Flørter med forumet
Nå ligger jeg bakerst men :)

Hvordan er rutinene hos dere?

Spising?
Lille frøkna spiser annen hver time-hver time :) kan spise 3-4 time om natta
Hun spiser alt fra 30 min - 2 eller 3 timer med rape pauser.

Soving?
Hun sover godt når hun først sover :) men ingen faste tider enda.
Hun liker best å sove på oss og sover mellom oss i babyrede om natta. Vi har hun liggende i vognen også.

Gulping?
Hun gulper mindre nå enn før, men hun kan til tider gulpe og sprutgulpe.

Bæsj og våte bleie?
Hun bæsjer ihvertfall 6 ganger og har våt bleie hver gang vi skifter.

Turer?
Hvor ofte er du på tur?
Her prøver hver dag nå ettersom jeg klarer å amme offentlig og er ett lite senter i nærheten :) men er kun rundt her. Tørr ikke dra til byen eller lenger enda

Smokk
Hvor ofte og når gir du smokk?
Gir hun når hun vil ha kos på puppen for da kommer mye melk og hun får vondt i magen. Og når hun sover om hun er lei seg.

Ble mye jeg lurte på gitt :p

Mater hver 3-4 time på dagen på kvelden virker d som hu må ha mat oftere..... Har vel ikke noe fast leggetid enda hu styrer liksom litt dagen. Hun bæsjer ik hver dag men mange tisse bleier i løpet av dagen ;) smokk gir jeg når hun er lei seg å når hu har sugebehovet.... Hun skal egentlig sove i sprinkel senga si på rommet våres. Men ofte jeg sovner med henne når jeg ammer i senga. Hun ligger i baby neste i senga si når jeg klarer å legge henne over, senga blir for stor. Da er d godt å ha d lunt og godt sånn som i baby neste;)

Spising?
Spiser mellom soving. Gir ofte pupp i flere omganger ila de ca to timene han er våken mellom duppene på dagtid. Sover ca 3 timer per dupp på dagtid, oftest to dupper.

Soving?
Sover ofte en formiddagsdupp, ca fra 10-13 + en ettermiddagsdupp fra 15-18. Legges ca 21. Spiser 2 gang per natt, står opp ca 7 :)

Gulping?
Nope! :) Han er helt tett, akkurat som broren ;) Dette gjør han vanskelig å rape, faktisk.

Bæsj og våte bleie?
Bæsjer ikke hver dag, hver 2.-3. dag ofte :) Veldig praktisk :) Ikke magevondt.

Turer?
Hvor ofte er du på tur?
2 av 3 dager er vi ute på farten, men for det meste i bil. Triller ikke for å trille, men drar rundt på butikken, hente storebror osv.

Smokk
Han liker IKKE smokken..... :( Vi øver og prøver hver dag.

Spising?
Første måltidet for dagen finner sted mellom 05 og 07.30. Som oftest våkner han kl fem, noen ganger drøyer han til 06 og litt sjeldnere i 7 halv 8 tiden. Han sovner alltid etter frokosten og sover alltid til 09.30, da spiser han igjen å er våken en liten stund. Spiser igjen i halv 12-12 tiden, mellom halv 2 og 3, mellom halv 5 og 6 og kveldsmat i 8 tiden.

Soving?
Han her følger "90minutters regelen". Når han først er våken, er han våken i 90 minutter også sover han en god stund. Han sover mer en han er våken. Legger seg for en dupp i 12 tiden og sover fort til mellom 3 og halv 5. Han legger seg for nattan i 8 tiden og sover til første måltid i 5 tiden

Gulping?
Han gulper ikke så mye som før. Han var alltid litt for ivrig, så han slukte maten og fikk da en massiv hikke og mye gulping. Nå kommer det litt en gang i blandt om han blir herjet med kort tid etter et måltid. Storesøster har problemer med å holde seg vekk fra han, så det kan bli litt mye tulling kort tid etter måltidet :p Jeg kan IKKE få han til å rape når han har spist første gang når han våkner. Da gulper han med engang.

Bæsj og våte bleie?
Veldig opp og ned egentlig. Noen dager har han bare en bæsjebleie, andre dager har han flere. Han tisser ekstremt mye, til min store glede ;)

Turer? Hvor ofte er du på tur?
Vi prøver å komme oss ut hver dag. Jeg er en skikkelig prysepinne, så jeg ser faktisk veldig an været, men vi prøver å komme oss ut for han sover veldig godt i vogna :)

SmokkHvor ofte og når gir du smokk?
Han har ikke så veldig stort behov for den. Han får den av og til når han skal sove om han vil ha den, eller om han har et enormt suttebehov. Når han faktisk tar den, har han den kanskje toppen et minutt før han spytter den veggemellom :)

Spising?
Spiser mellom soving. Gir ofte pupp i flere omganger ila de ca to timene han er våken mellom duppene på dagtid. Sover ca 3 timer per dupp på dagtid, oftest to dupper.

Soving?
Sover ofte en formiddagsdupp, ca fra 10-13 + en ettermiddagsdupp fra 15-18. Legges ca 21. Spiser 2 gang per natt, står opp ca 7 :)

Gulping?
Nope! :) Han er helt tett, akkurat som broren ;) Dette gjør han vanskelig å rape, faktisk.

Bæsj og våte bleie?
Bæsjer ikke hver dag, hver 2.-3. dag ofte :) Veldig praktisk :) Ikke magevondt.

Turer?
Hvor ofte er du på tur?
2 av 3 dager er vi ute på farten, men for det meste i bil. Triller ikke for å trille, men drar rundt på butikken, hente storebror osv.

Smokk
Han liker IKKE smokken..... :( Vi øver og prøver hver dag.

Ang smokken prøv å smør morsmelk på den :) prøvd det?

Spising?
Hun spiser hver 3. time på dagen, og 4-6 timer på natta.

Soving?
Hun sover fra ca 20.00 til 10.00 på morgenen. Er da våken 2-3 ganger for mat. Tar maks 15 min, så sovner hun igjen. Aldri vært våken på natta. Har begynt å sove en del igjen på dagtid nå, så nå er hun våken en time, sover 1-2 and so on.

Gulping?
Har gulpet max 5 ganger på 10 uker.

Bæsj og våte bleie?
Mange gode våte bleier. Bæsj alt fra en om dagen til en i uka. Men da har hun vondt i magen.

Turer?
Går minst en time trilletur eller bæretur i skogen hver eneste dag. Er kun en dag på ti uker jeg ikke har fått gått. Har to hunder som må ut :)

Smokk
Synes hun har den myyyye. Hun har den 70% av tiden hun er våken tenker jeg.
Hun har den når hun legger seg og, og det er helt pyyyton egentlig, fordi hun kan våkne ti ganger første sovetimen for at hun mister den i søvne, før hun sovner tungt og spytter den ut for natta.

Back
Topp