Michelle er nå straks åtte uker... Synes rutiner har kommet ganske bra i gang... Våkner ca sju på morgen, da er det stell og mat. Så kjører vi snuppelure i barnehagen, og da sovner vesla ganske med en gang a kommer i bilen... Så tar jeg a med i stolen på trimrommet når vi kommer hjem. Da sover hun fortsatt mens jeg trener 1,5 time :0) så er det mat rundt tolv, så sitter a og slår på lekene sine mens jeg spiser hehe... Så er det en liten dupp igjen, men hun sover ikke mye gjennom dagen.... Mat igjen rundt fire før vi spiser middag, så får a litt rundt seks-sju, oxo er det nattastell og mat kl åtte, da sovner a mellom halv ni-ni :) oppe en gang mellom tre og fire og gir a mat, så sovner a igjen.
Sovner av seg selv... Vi gjorde dette med første frøkna og, og det har fungert kjempebra. Denne snuppa er heldigvis litt roligere, og mulig er vi tryggere og roligere og, så ting har gått litt lettere:0) (bank i bordet).
Nå får vesla bare mme, så hun er mett og mye roligere. Melka mi hadde ikke næring, akkurat som sist.