Rutiner om kvelden

Bamse

Forelsket i forumet
Lillegutt sover fra 19:00 til ca 01:30. Dette er bra det, men noen som har ett forslag til hvordan vi får snudd denne perioden til natta i stede? Er det for tidlig med rutine enne. Eller er det mulig? Selv om det er bra at han sover lenge på kvelden så hadde det vært ennda bedre at han hadde denne perioden på natta!

Når han sover på kvelden sover han i vogna si..

KAN DU IKKE BARE TA HAN OPP - STELLE HAN - GI MAT & LEGGE HAN I SENGA?

MARIUS FÅR MAT I 18-19 TIDEN, OG HVIS HAN SOVNER ETTER KL.20 LAR JEG HAN SOVE LITT SÅ VEKKER JEG HAN - STELLER HAN - (PRATER MED SÅ HAN KANSKJE VÅKNER) - GIR HAN SISTE FLASKA, OG LEGGER HAN FOR NATTA. DA SOVER HAN VIDERE I SENGA UTEN NESTEN Å HA VÆRT VÅKEN...
FUNKER HER I HVERTFALL!!!!!!!!!!!

Vi har begynt å legge han ca 8 i senga si.
Da får han først tørr bleie og pysj og så et måltid.
Så legger vi han i senga si på sovrommet.

men det varierer når han sovner, men vi lar han bare ligge og går heller inn på rommet når han skriker.
Som oftest er det fordi smokken har falt ut...[:D]

Men da sover han alt i fra 20.30-07.30
Det er det lengst han har sovet. og det er godt!!!!!

Men enkelte netter er vi oppe ved 2 tida...
Og rundt 6 tida på mårran...

Det er det som er mest vanlig at han sover fra vi legger han til ca 05.30 +,-!

Kanskje jeg skal prøve det i kveld. Men har vil ikke sove i senga si...Men skal prøve å se hvordan det går [:)] 

Hu her sovner  ofte i 8 tia, men hu får ikke sove i senga si da, så vekker jeg henne etter 1-2 timer og steller hu, gir hu mat, lar henne rape, koser, snakke og leker litt så når klokka blir 22-23 så er det natta og da sover hu fram til5-10 litt forskjellig fra dag til dag og når hu våkner i 5 tia så gir jeg henne sutten og legger hu i min seng mens jeg ordner flaska og da sover hu som regel når jeg kommer inn igjen..hehe og sover ofte fram til 9-11 igjen da..

Men sover han mye på dagen og ettermiddagen å sånt..??

For hs sa at vist hu gjorde det burde jeg prøve å holde henne litt våken på dagen/ettermiddagen for at de skulle sove bedre og mere om natta og det var da det var viktig at de sov..

Back
Topp