Rutiner og tilvenning

Mailykke2

Forelsket i forumet
Når kan jeg begynne treningen på at hun skal sovne på egenhånd, og hvor lang tid tar det normalt før de klarer det? Vet hun bare er 6 uker og at det er tidlig, men hun klarer det når vi legger henne for natta mellom 22 og 24 så da vil jeg få henne til å klare det på dagtid også:p Når begynner dere med rutiner og hvordan begynner dere når dette skal innføres?

det kommer veldig ann på ungen.. bianca sover i sin egen seng om natten og sover fra ca.00/02 - 6/8.. når hun har begynt å sove fint på kvelden vil vi legge hun tidligere i sengen, men nå er det litt både og så avventer det en liten stund til :)

LadyOnHeels skrev:
det kommer veldig ann på ungen.. bianca sover i sin egen seng om natten og sover fra ca.00/02 - 6/8.. når hun har begynt å sove fint på kvelden vil vi legge hun tidligere i sengen, men nå er det litt både og så avventer det en liten stund til :)

Ok:) jeg prøver å legge min overtrøtte jente nå, og krysser fingrene for at hun sovner (i sin seng) med hjelp av sutt,kosefilla og babycall som spiller musikk:p lov å håpe iallfall:) hun våkner nok å vil ha mat i 23-24 tiden om hun sovner:p men jeg tenker det er like greit å legge henne der nå som i vogna eller i stuen, er det dumt? Hvordan går dagene deres da, er det noen rutiner du/dere har begynt med? Står dere opp til samme tid hver dag?

her står vi opp 0730/0800, men det er jo fordi storebror skal i bhg! ellers så har vi ikke noe spesielle rutiner utenom at hun sover i egen seng om natten, vi legger oss seinest 12, men hun sovner som oftest litt senere da, og all amming og skifting av evt. tisse bleie skjer i sengen :)

Her sover Lilly i egen seng om natta, men hun sovner ikke av seg selv om kvelder der ennå. Hun ligger i vugga i stua hvor hun faller i søvn av seg selv og så bærer vi henne inn på soverommet. Hun sover fra ca 20 30 til 03 30, får flaske og så sover hun videre til 6 30 - 7. Noen ganger sovner hun igjen med en gang og andre ganger er hun våken en stund .

her er det som oftest et sted mellom 11 og 12, da sovner han ved puppen og blir bært i sengen sin. den siste uken har han annenhver natt sovet lenge mellom hver økt og lite. 5-6 timer på de lange og 1-3 timer på de korte nettene. pleier å starte dagen i 9-tiden.

Vi legger Mia i egen seng rundt 23.30 (etter som når hun spiser siste runden). Da sover hun til en gang mellom kl 3 og 5, spiser og sover igjen til rundt 8-tiden. Noen netter sovner hun fort av seg selv, andre netter bruker hun litt lengre tid.

Back
Topp