Rutiner i jula

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan gjør dere det?
Her legger vi lille hver dag mellom 19.30 - 20.00.
Sovner da innen 20.30. Kjekk rutine som sitter godt, hatt det i noen uker. Vi skal til mor som bor tre min unna. Er det frekt å dra 8 for å holde rutinene?

Dere som feirer borte og skal hjem igjen, hva gjør dere?

Vi tenkte gjøre som deg. Tror de andre forstår det. De fleste som har hatt barn selv forstår hvor viktige rutinene er. Min lille sover fra ca 22-09 og det har jeg ikke tenkt å la julen forstyrre. Vi ba om at vi begynner litt tidligere enn vi pleier. Fire istedenfor seks. Går greit det :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her legger han seg 21-22 og sover bare 3 timer :P Så første blund blir nok der vi skal feire, så drar vi hjem etterpå :) Storebror kan sove hvorsomhelst, og han kan sikkert være oppe litt lengre enn vanlig. Kanskje vi legger han inn pået rom og bærer han med oss hjem.

Vi skal være hjemme, men skulle vi reist bort ville jeg absolutt reist hjem og lagt mini til den tiden jeg pleier :)

Hmm. Eneste er at hun har fast rutine fra ca halv 8, og det er vel akkurat i slutten av gaveåpningen.Får drøye til maks halv 9 tnker jeg, så dra hjem. Eventuelt sende gubben hjem til legging. Takk for innspill! :)

Han her legger seg 2100, og det skal vi holde i julen også, men julekvelden ligger vi over der vi skal feire så vi kan spise kaker og pakke opp gaver etter at mini har sovnet.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp