Fitness
Forelsket i forumet
Om det er rutiner eller tilfeldigheter vet ikke jeg, men de siste kveldene har lillemor sovnet ca kl 20. Hun sovner på 1-2-3, og det er så godt! Da sover hun i vogna si i etagen der vi befinner oss til jeg tar henne med opp mellom kl 23-24. Da vekker jeg henne for å amme henne, og hun sovner igjen umiddelbart så da er det bare å legge henne i egen seng på soverommet. Som regel våkner hun av seg selv for litt mat rundt kl 0400, eller jeg vekker henne rundt de tider.
Dette er jo helt utrolig godt, og jeg tror ikke det er sant. Med de to eldste var jo kveldene mildt sagt slitsomme frem til de var ca 4 måneder, da vi begynte å få rutiner på ting. Kveldene bestod i byssing, bæring og pupping.
Nå sovnet hun igjen etter maten på morgenkvisten, så nå nyter jeg en kaffekopp og lader opp til det som ser ut til å bli en solrik dag! Vi får nyte de få timene med sol vi får
Dette er jo helt utrolig godt, og jeg tror ikke det er sant. Med de to eldste var jo kveldene mildt sagt slitsomme frem til de var ca 4 måneder, da vi begynte å få rutiner på ting. Kveldene bestod i byssing, bæring og pupping.
Nå sovnet hun igjen etter maten på morgenkvisten, så nå nyter jeg en kaffekopp og lader opp til det som ser ut til å bli en solrik dag! Vi får nyte de få timene med sol vi får