Rutiner..*dere som gir grøt/velling*

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Når på kvelden gir dere det? når er det bading og når er det leggetid på den lille??

Her er det grøt kl 20.00 bading etter det også prøver vi å får til legging før 12 en gang, noe som er håpløst, jeg vill så gjerne at hun skal sove i sin egen seng å helst før kl 22 på kvelden[:)] etterhvert

Har alle fått til rutinene?

Her gir jeg grøt på ettermiddagen etter han har sovet i vogna.
Begynner kveldsstellet og bading kl. 18.
Velling får han i flaska når han legger seg 18.30 :)

Vi har gitt litt grøt eller mos tidligere på dagen, som lunch (bare 40 ml) Også gjerne litt velling i flasken til kvelden. Han legger seg vanligvis 22. Men de siste dagene er det blitt tidligere og tidligere, i går sovnet han 2030. Men da våkner han også midt på natten. Men det går seg nok til[:)] Lurte på å begynne å gi litt grøt før han legger seg nå som vi har vendt han til litt mat i en ukes tid.

Kanskje han sover litt lenger også!

vi gir grøt midt på dagen i 12-14 tia et sted der. spørs jo helt  når han er sulten og så får han grøt i mellom 19-21 en gang. men han pleier være i seng seinest 21 da

vi har ikke fått rutinene i boks helt enda. men vi jobber me saken.
prøver å holde meg til faste klokkeslett, spesielt på kvelden. idag holdt jeg henne våken fra kl 17, for å forsikre meg om at hun er skikkelig trøtt når jeg legger henne. bading kl 19 (bruker lang tid på badet og koser oss skikkelig:), så flaske med bittelitt velling oppi ca 1930, og etter det, natta:)
men det har ikke alltid vært så lett, i jula så sovnet hun ikke før 02 - 03 på natta, enkelte ganger ikke før 05!!! omg....

men, skal prøve å holde den rutinen nå fremover. så får vi håpe hun godtar det [;)]

Jeg går opp å bader henner henne halv syv, er ferdig rundt halv åtte. Da får hun grøt og en flaske med melk, også legger hun seg. Da er klokka åtte sånn ca :) Dette skjer hver dag, så det er vel en rutine, å jeg liker den veldig godt ^^

Back
Topp