Ja, det kan man trygt si, vært slik hele veien, måtte til og med vekkes under sparketest på sykehusetWow! Skikkelig sovemonster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan man trygt si, vært slik hele veien, måtte til og med vekkes under sparketest på sykehusetWow! Skikkelig sovemonster![]()
Høres helt sinnsykt behagelig ut!!!Ja, det kan man trygt si, vært slik hele veien, måtte til og med vekkes under sparketest på sykehuset![]()
![]()
Kan ikke klageHøres helt sinnsykt behagelig ut!!!![]()
Jepp. Jeg bestilte toNok en med sovehjerte ja![]()
Om jeg noen gang får en til sp håper jeg h*n blir helt motsatt av min når det gjelder søvnKan ikke klagesatser på neste er av samme ulla
![]()
Begynte vel for rundt 6-7 uker siden. Ble da enig med barnehagen om at han skulle sove til max 14.00, etter 2 uker med legge trøbbel. da la han seg 12.30-13.00 og la seg fint på dagen og kvelden i rundt 2-3uker. Så de 2 siste ukene har han blitt vanskelig igjen. De sliter med å få han til å sove i barnehagen og han er ikke trøtt kl 19.00, la han 19.30 i dag og han sovna rundt 20.00.Hvor lenge har han vært vanskelig å legge?
Hehe ja dagene varierer gittGodt å høre at vi er flere som har det litt "ish"
![]()
![]()