Rutinekontroll hos legen

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
I går var jeg hos legen.. bare vanlig time liksom... og alt så bra ut!!
Alle verdier var tipptopp og jeg hadde blant annet veldig høye verdier på jern. så det var jo bra :)
Eneste som ikke var bra er at røde hunder vaksina mi ikke så så bra ut...hadde lave verdier... så måtte være litt obs på det.. men legen ringte en overlege på fødeavdelingen og han sa at den ikke kunne gis når man var gravid.. men anbefalte meg å ta den på nytt etterpå... langtidsblodsukker var bra.. og ikke noe bøll i urinen..!!
Så det er jo iallefall veldig bra!

Kjenner jeg er litt letta nå... over at alle verdier var så bra... var redd de skulle finne både det ene og det andre...

Og legen fant hjertelyden med en gang å.. så det var jo ekstra moro :)

Da er det 25 dager til ordinær UL... det gleder jeg meg sååå til.. :)

Så flott da :)) jeg fikk påvist svangerskap diabetes i dag, håpte jeg skulle slippe unna, men NEI da :/ no har jeg hatt det dei to andre svangerskapa mine også... Baaa for no nøkk :/

Så godt når alt er bra. Sitter hos legen nå jeg og tar sånn glykosebelastning. Hadde svangerskapsdiabetes med min første, men ikke andre. Så håper jeg slipper unna nå og.

Så kjedelig! men du vet vel litt hvordan du skal forholde deg til dette om du har vært igjennom det 2 ganger før...
Er det ille da ? eller er det kun små grep som må til ?

så bra at alt stod bra til.. håper formen din også er fin :)

Back
Topp