Rutine utralyd?

KajaSH

Glad i forumet
Noen andre som har fått time til rutine utralyd? Eventuelt når? Jeg fikk i uke 14, er ikke det tidlig?:p Klem:)

Oj, ja det hørtes tidlig ut. Jeg trodde ordinær UL var uke 17-19 et sted. Har ikke fått inkallelse enda, skal på første legekontroll på torsdag så da blir vel alle papirer sendt inn. Regner med at det blir UL i sept - gleder meg!!

eneste jeg har fått er time t jordmor uke 19, er ikke det veldig sent? Er snart i uke 13.

man skal få UL i uke 16-20 (FØR uke 20). Tror du må være ca i uke 16 for at de skal måle riktig termin ift lårbein osv. Men om du har fått time for tidlig, så tror jeg bare du må komme tilbake en gang til, dvs at du får to ;)

Ja! Ble små nervøs ser dere! Men har jo vært debatt om at første UL skal våre tidligere, kanskje dem har begynt å praktisere dette noen steder?:)

Jeg trodde UL skulle være i uke 17-20 en gang....
Jeg har fått innkallelse når jeg er 19+4. Første JM time skal jeg ikke ha før uke 24...

Jeg har fått time når jeg er 18+6. Uke 14 er altfor tidlig. Jeg skal ikke til jordmor før rundt uke 24, tenker jeg.

Til min time vil jeg være 17+2, synes uke 14 hørtes veldig tidlig ut ja..

Back
Topp