Russenavn.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Til dere som har vært Russ, Hva var russenavnet deres?????
Jeg het "Sneipen" som svartruss <------ Hadde ofte en sneip når vi skulle ut og røyke.....
Og "Bad Girl" som rødruss.....

[:D]

Jeg var blandaruss, blå og hvit.. Og navnet mitt var Lykkeli(ten)

Jeg var rødruss, og hadde russenavnet CALL 911.

Var både høygravid og medlem i hjelpekorpset i røde kors [:D]

Jeg ble kalt "førkja" & "rebell" -Trenger neppe å forklare hvorfor, ligger litt i kortene... Var russe-president.[:D] Artig tid! *mimrer*

het 180 (gamle opplysninga) som rødruss.
Visste som oftes alt som skjedde på festene, så det var bare å ringe el
spørre meg dagen etter ....hihi
Ikke det at jeg var så edru bestandig, men jeg fikk bestandig med meg det "viktigste"

Jeg var blå og hvit..hvit siden jeg var med i styret! Russenavnet var mamma! Alltid vært litt sånn mamma for venninnene jeg[8D][:D] 

ORIGINAL: fruluna

Bra tråd! [:D]

Jeg het Wunderbaum jeg

Hmmm... he he... hvorfor det da??? He he[;)]

dolby surround het jeg... var rødruss [;)] Ingen høylytt nordlending her i hvert fall.... (latteren da)

ORIGINAL: dite

ORIGINAL: fruluna

Bra tråd! [:D]

Jeg het Wunderbaum jeg

Hmmm... he he... hvorfor det da??? He he[;)]

[8|][8|][8|] Hmm.. he he[:D][:D]

ORIGINAL: nina

Jeg var rødruss, og hadde russenavnet CALL 911.

Var både høygravid og medlem i hjelpekorpset i røde kors [:D]

Hehehe kult navn!!

Jeg var blåruss og venninnene mine fikk ikke belt bestemt seg for om det skulle stå Hårek eller Platon på lua mi, så det ble avgjort ved loddtrekking... men begge kallenavnene var i bruk.

Jeg ble kalt fantasi. Av flere grunner, men mest fordi jeg ikke gjorde så mye av meg og de viste ikke helt hvem jeg var, trodde jeg var sånn mystisk og hadde et spennende liv uten om skolen, at jeg var bifil og drev og bare feste og hadde sex i helgene og jeg skulka mye 1 år og de gangene jeg kom på skolen så var jeg fyllesjuk og trøtt ( hadde en hybelvert som festa kvar onsd, og han brukte og komme opp og hente meg og vennina mi). Litt sant da, men jeg festa ikke kvar helg.

Også når de ble kjent med meg så fikk de vite at jeg som regel satt hjemme og leste fantasy bøker.[:D]

Jeg var rødruss. Navnet på hatten min var " embe". Jeg har faktisk alltid blitt kalt det. Ellers sa alle at jeg var helsprø. [:D]

Jeg var rødruss og fikk navnet Ms. Tourette. Hadde både armer og ben over alt på fester[:D]

De sa det var ikke så lett å velge. Stod også mellom Betty Spaghetty, og Phoebe (sånn det skrives?? Husker ikke...[8|]) Hun fra friends vettø....

Jeg var rødruss og navnet på lua var "Nevrotica".... Bekymret meg alltid for så mye, og det gjør jeg enda... Men er ikke så nevrotisk som det høres ut som da...

Back
Topp