Russenavn!

tinuzz

Elsker forumet
Til dere som har vært russ hva var deres russenavn og hvorfor?
Mitt var pervopus, det er fordi jeg er litt pervo[8D]
Jeg kom alltid med noen gullkorn som var litt grove kan du si

miss bånnski [:D]haha, ville at alle skulle ta bånnski hele tiden

ORIGINAL: MammaTilLilleA

Jeg har SLUKEN, på grunn av inntaket!! [8D] (...off... sjems..[8D])

hahahaha, fantastisk [:D]

Blondie..... [8|][8D]

Mitt var så orginalt *NOT* Nemi... Hadde min sorte priode da... Men holdt på å bli kalla for rusbrus dronninga da... [8|] Kvelva neppå alt mellom 12 og 20 rusbrus på fors pluss pluss... *savne litt gammle dager*

Mitt var This simple life,etter tvserien med Paris Hilton og Nicole Ritchie[;)]
Fikk det etter en klassetur i Amsterdam der læreren sa at vi skulle gå til høyre, hvor jeg klarer å si:"Høyre ja.Det er den hånden man drar visakortet med."
Nå skal det sies at jeg er ekstremt dårlig på høyre og venstre[8D]

Jeg var Blossom! Fordi jeg og to venninner syntes det var gøy å kalle oss powerpuffpinglorna!

kaizerin!
Einaste som digga Kaizers Orchestra på heile skulen...[:D]

ORIGINAL: kinersen

Fikk det etter en klassetur i Amsterdam der læreren sa at vi skulle gå til høyre, hvor jeg klarer å si:"Høyre ja.Det er den hånden man drar visakortet med."

HERLIG!!!!!

Babe [:D]

HAHAHAHA KONGE !!!

ORIGINAL: Frk_superglad85

HAHAHAHA KONGE !!!

needless to say at jeg har mine "not so smart"-moments

katolikk i farta, fordi jeg er katolikk og alltid reiste. to ganger i måneden til han som da var kjæresten min, og sikker fire ganger i semesteret på ett eller annet katolsk arrangement. og så var jeg alltid på vei et sted, jobb, besøk, frivillig jobbing eller noe

Mitt var Ånse =P
Rett og slett fordi jeg ble kalt Anse (ikke spør hvorfor, jeg vet ikke, haha)
Og jeg klarte å skrive Ånse istedet for Anse på talven, foran ALLE en gang, og da var jeg jo dømt..

Det ville jo si: "Åndsvak". Hoho

Phoebe (som i Friends) - fordi alle sa jeg lignet henne utseendemessig - og kanskje litt med enkelte uttalelser og sangstemmen[8D]

ORIGINAL: MariaKA

katolikk i farta, fordi jeg er katolikk og alltid reiste. to ganger i måneden til han som da var kjæresten min, og sikker fire ganger i semesteret på ett eller annet katolsk arrangement. og så var jeg alltid på vei et sted, jobb, besøk, frivillig jobbing eller noe

haha...i like it[;)]

Back
Topp