Russ..

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Nabojenta er russ i år,og er med på en russebuss.. Og vet dere hva disse forferdelige russejentene gjorde i dag?

Inviterte alle ungene som bor her ut på en kjøretur med russebussen!! Så nå har jeg vært ute å rullet med en russebuss. Ungene var jo så stolte,store ting å få være med å kjøre russebuss.
Gleder meg allerede til neste uke,for da skal det være forspill/russefest hos naboen - og de har med seg bussen så ungene kunne få danse litt før festen begynteemoticon

Det syns jeg var veldig snilt gjort av dem! Blir nesten litt sjokkert, men glad for at det fortsatt er noen russ der ute med vettet i beholdemoticon

Så snilt gjort av dememoticon Kan godt tenke meg at det var stas for de små, ja :)

Qualitas skrev:
Det syns jeg var veldig snilt gjort av dem! Blir nesten litt sjokkert, men glad for at det fortsatt er noen russ der ute med vettet i beholdemoticon

De fleste har da vettet i behold.. Ja, det er noen som går altfor langt i russetida, og det er desverre det som blir husket av andre. Men de fleste er fornuftige mennesker som gjør litt uskyldig pøbelskap :)

Sparkebukse skrev:
Qualitas skrev:

De fleste har da vettet i behold.. Ja, det er noen som går altfor langt i russetida, og det er desverre det som blir husket av andre. Men de fleste er fornuftige mennesker som gjør litt uskyldig pøbelskap :)

Det er din erfaring, og jeg har min :)

Russ er slettes ikke noen homogen masse. Mange er flotte ungdommer! :-)

Så koselig med russebusstur da. Mange barn idoliserer russen, jeg kan tenke meg at disse ungene er stolte nå ja!

Back
Topp