MariusMamma
Gift med forumet
Fikk dere snakket sammen igår??
Hvordan tok han det???
Håper det ordner seg for dere - lykke til[:)]
Hvordan tok han det???
Håper det ordner seg for dere - lykke til[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecca85
Ville ikke svare på termin forumet, men syns det er fint at du tenker på alt rundt det hele og tar et valg som er riktig for deg[:)]
Lykke til og håper alt går bra [;)]
ORIGINAL: ~Gravid~Berta~
Ville ikke svare på termin forumet, men syns det er fint at du tenker på alt rundt det hele og tar et valg som er riktig for deg[:)]
Signerer!!
Håper bare dette er ett valg DU virkelig vil! For du virket så glad helt til du hadde snakket med han!
Men dette finner du ut av! Å uansett hva du velger så går det bra[:)]
ORIGINAL: Ruskesara!
hei hei[:)]
heldigvis har jeg ennå litt mer tid å tenke på.. har sagt til bf at jeg ennå er usikker, selvom vi ble "enige" at abort er det rette..
det er fortsatt vanskelig, selvom jeg har en liten anelse om hva utfallet tilslutt blir[;)]
ORIGINAL: Karla
hei hei[:)]
heldigvis har jeg ennå litt mer tid å tenke på.. har sagt til bf at jeg ennå er usikker, selvom vi ble "enige" at abort er det rette..
det er fortsatt vanskelig, selvom jeg har en liten anelse om hva utfallet tilslutt blir[;)]
det har du rett i, du kan si nei det her vil jeg ikke rett før ingrepet! håper du får tenkt gjennom saken, og klarer å ta et valg du kan leve med[:)] klem.
takk snuppa[:)] skal gruble å tenke litt til før den ENDELIGE avgjørelsen blir tatt..