rusk i urinen

Akt80

Andre møte med forumet
var på kontroll hos legen i går (13buker)
De fant rusk i urinen, på helsekortet skrev hun 500. Egentlig skal den være 0. Noe som har vært borti dette før? skal inn med ny morgenurin i dag. Håper det bare er utflod, men kunne visst være en infeksjon som ikke ga sympromter.

Blir helt stressa når det er noe eg ikkje har mer kontroll på!

Jeg måtte også inn med ny urinprøve, fordi de var usikker på om den forrige bare var "uren" eller om det var urinveisinfeksjon.

Jeg har ingen symptomer på urinveisinfeksjon, men de skulle sende den nye prøven til dyrking. Grunnen er rett og slett at når vi er gravide, så må vi behandles så fort det er tegn til at det kan være urinveisinfeksjon. 

Tror ikke du trenger være bekymret, de gjør det for å være på den sikre siden, slik at vi får behandling om vi trenger det. Ikke bra å gå med begynnende urinveidinfeksjon når en er gravid :)

Godt de fant det og vil sjekke det videre.
For min del har jeg hatt symptomer på urinveisinfeksjon som har kommet og gått i nesten tre uker nå. Men urinprøvene viser ingenting.. Hverken jeg eller damene på labben på legekontoret skjønner noe. Og legen har fått beskjed om det med vurdert at han ikke trenger å ta meg inn til time... Har bare fått beskjed om å komme med ny prøve om det blir verre..

Den var heldigvis helt fin i dag.. :D
Har hat urinveisinfeksjon en gang før, og det var skikkelig vondt. Men så har eg jo hørt om en stum/snikende variant.

Ikkje noe godt å gå med symptomer på det når det ikke slår ut på urinprøven. Håper det gir seg snart...!

Jeg var hos legen og de fant blod og proteiner i urinen.. De sa bare, jaja... :|

Jeg hadde også rusk forrige gang jeg var gravid. Da sa de bare at jeg måtte vaske godt før jeg tisset, tisse litt i do, så litt i glasset og resten i do. Da fikk man den reneste urinen og den var alltid fin etter at jeg gjorde det.

Jeg hadde endel rusk i urinen med eldstemann.. Slet mye med urinveisinfeksjoner jeg ikke merka at jeg hadde så gikk det over til nyrebekkenbetennelse hele 4 ganger på 9 mnd...Så dette svangerskapet skal jeg be dem teste for urinveisinfeksjon hver gang siden jeg ikke merker at jeg har det selv, og jeg vil IKKE ha nyrebekkenbetennelse igjen.

Back
Topp