Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ok....var bare mannen som skulle hente meg på gardemoen og så hadde familien sagt at der va sånn trafikk at det kom til å ta en evighet så da skulle jeg liksom ta flytoget men er jo ikke litt kjent i oslo en gang så det hadde ikke jeg noe særlig lyst til...
det er faktisk innmari enkelt å ta flytoget. og det går jo til drammen nå, så vidt jeg vet. det er bare å gå til høyre når man kommer ut fra baggasjeområdet. superbehagelig, og veldig raskt.
men det er ikke mye trafikk på den tiden av døgnet, nei..
no blir det til at jeg tar flytoget for no får han ikke lov å hente meg...men sikkert en grei måte å reise på men jeg er ganske pysete når jeg skal reise alene men skal vell få det til hvis ikke så finn jeg noen som kan guide meg men tusen takk for opplysningene[:)]
rushtrafikk er et helvete. jeg bruker egentlig bare 10 min hjem hvis jeg tar bilen, men i rushen så tar det minst 1 time. så greit å unngå å kjøre i byen ved 2-3 tiden. Da begynner det å tette seg til.
Men klokka 10.30 er det ikke rushtrafikk!! Flytoget er veldig enkelt, kjøper bare billett på vei ned til perrongen enten i maskinene eller lukene som er der. Togene har avgang hvert 10.ende minutt, og tar 20 min inn til Oslo S.