rundt spisebord?

proudmummy

Glad i forumet
ja, noen som har erfaringer med et rundt spisebord?
vi har nå et ganske stort og tungt spisebord på 90x200. vi er to voksne og to barn, og har ikke så ofte gjester, så halve bordet vi har nå blir ikke brukt (støver ned hehe).. kunne egentlig tenke meg ett mindre bord med ileggsplater da.. har sett ett på finn.no som er ø120, med to plater på à 50cm. blir ett slikt bord for lite til oss fire sammenslått tro??

erfaringer og/eller synspunkter?[:D]

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

MilliVanilli har rundt spisebord [;)]

oki, får håpe hun ser tråden min da!?[;)]

eg har rundt spisebord,strmessing høres d ut som d du har sett på finn,link??[:)]

her e et bilde,me ei ileggsplate.vi har stort sett i ileggsplata,for syns d e så stress å hente den kver gang vi får gjester:

idag hadde vi middagsgjester,hadde bordet i slik str som over,og vi romma 8stk rundt bordet. og enda har vi ei ileggsplate som vi ikkje hadde bruk for[:)]

Jeg har runst spisebord og elsker det [:D] Er veldig koselig å sitte på rundt bord når man ikke er så mange.
Også er det kjekt å kunne legge i plater når man trenger mer plass [:)]

Anbefaler rundt bord!

link:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25924259

vi har ikke så innmari stor stue og spisebordet står i den ene enden av stua.. det vi har nå tar en god del plass. vil ha det stående uten ileggsplater til daglig[:)]

NB! bordet blir malt enten hvit eller grå![8D]

ORIGINAL: Babelle

Jeg har runst spisebord og elsker det [:D] Er veldig koselig å sitte på rundt bord når man ikke er så mange.

Anbefaler rundt bord!

godt å høre hehe[;)] hvor stort er deres bord da uten ileggsplate??
kanskje du har bilde å legge inn??
her blir det to tripp trapp stoler og to "vanlige" stoler som blir å s¨tå til daglig..[:D]

ORIGINAL: proudmummy

Anbefaler rundt bord!

her blir det to tripp trapp stoler og to "vanlige" stoler som blir å s¨tå til daglig..[:D]

Bordet er Ø115 uten plater, har ikke noen bilder her, men skal se om jeg får lagt ut i kveld når jeg kommer hjem fra jobb [:)] Er sikkert ikke standardmål, er et gammelt bord.

Anbefaler rundt bord!

Bordet er Ø115 uten plater, har ikke noen bilder her, men skal se om jeg får lagt ut i kveld når jeg kommer hjem fra jobb [:)] Er sikkert ikke standardmål, er et gammelt bord.

JA TAKK! hadde vært supert å sett det med stoler (og kanskje tripptrapp stol(er) til. [:D]

link:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25924259

vi har ikke så innmari stor stue og spisebordet står i den ene enden av stua.. det vi har nå tar en god del plass. vil ha det stående uten ileggsplater til daglig[:)]

NB! bordet blir malt enten hvit eller grå![8D]

d bordet ligna på vårt, kanskje d faktisk e 110ø? har aldri målt d[&:] hehe[:)]
e utrolig praktisk em runde bord, vi arva vårt[:)] og skal ikkje male d, har bytta trekk på stolane, og skal snart ha på anna farge[:)]

Vi har et på 120 diameter, og det var faktisk litt for stort for meg..
Har mer enn nok plass til oss iallefall. Tror egentlig et på 110 hadde passet bedre hos oss ;)

Back
Topp