rund eller spiss?*bilder*

juneb

Forumet er livet

nå har jeg lagt inn bilder vetd dere ;D;D såå nå må dere si hva det ser ut sooom[:-][8|]

lurer pååååå ;D *igjen vettdu*..

meeen, er rund eller spiss mage jente?? og hva er gutt?? vet ikke hvor man leser hva som er hva [:D] heh!!

hørt at om magen blir rund, så er det gutt og er den spiss så jente..

Rund=gutt, spiss=jente.

men jeg hadde rund mage med snuppa også, så jeg tror ikke på det der. Jeg har jo rund mage nå og venter gutt, så jeg tror det er heeelt tilfeldig :)

Magen min står rett ut (hvis man kan si det sånn) og jeg får gutt....

heh.. det jeg mente ogsåå ;O på ul sa henne jente, men hun var ikke sikker.. og jeg har rund mage og mente det var gutt... sammtidig som jeg ikke er like sikker på att det er jente lenger, og søstern og typen hennes er sååå sikker på att jeg venter gutt[:-]

så blir fort usikker..!! hehe.. men beregner meg på jente :)

Jeg har hørt at Spiss = Gutt & Rund = Jente.
Men selv har jeg spiss mage og de sier det er jente iallefall [:)]
Så jeg tror det er veeeeeldig individuelt jeg [;)]

EG har ein superduper ide!!:) du legger ut bilde av magen din så vi får sjå og bedømme!!:) MHM!!;)

ORIGINAL: juneb

heh.. det jeg mente ogsåå ;O på ul sa henne jente, men hun var ikke sikker.. og jeg har rund mage og mente det var gutt... sammtidig som jeg ikke er like sikker på att det er jente lenger, og søstern og typen hennes er sååå sikker på att jeg venter gutt[:-]

så blir fort usikker..!! hehe.. men beregner meg på jente :)

Kanskje det gjemmer seg en liten gutt der inne istedet! Fort gjort å ta feil den veien... Det er verre hvis de først har sett en liten tiss... ;-)
Tror nok ikke fasongen på magen har så mye med kjønn å gjøre, det er vel mer på kroppsbygning og kosthold kanskje... :)

ORIGINAL: sorciere_

EG har ein superduper ide!!:) du legger ut bilde av magen din så vi får sjå og bedømme!!:) MHM!!;)

smaart[8|]

hehe.. skal se om jeg finner kamera ;P

var ikke så smart :/ ikke batteri på kamera.. [&o][:o][:'(][:(]

ORIGINAL: sorciere_

typisk! :) *sette batteria på lading* :P

ja men det er søstern sitt kamera så jeg har ikke peiling på hvor laderen er [:'(] usssj!

da skal jeg HVERTFALL få tatt IMORGEN også legge inn ;D

*dytter*.. NÅ MED BILDE :)

Eg vil si du har jentemage... [:D][:D][:D]
Jentemagene legger seg ofte på sidene, det gjør ikke guttemage...
Fiiiiiiine mage hadde du!!![:)]

ORIGINAL: Ariana

Eg vil si du har jentemage... [:D][:D][:D]
Jentemagene legger seg ofte på sidene, det gjør ikke guttemage...
Fiiiiiiine mage hadde du!!![:)]

ååh gjør dem deet?? hehe.. ja er så spent..! ;P blir så rart hvis det plutselig kommer ut en gutt å da[:-][8|]

takk for det [:)]

Jeg synes at magen din så rund ut[:)]
Har hørt at rund maga gir jente.

Min mage er spiss, og jeg venter mest sannsynlig en jente. Men jeg tror magen var akkurat lik ved det første svangerskapet, og da fikk jeg en gutt[:)] (Så jeg tror ikke det er barna inni som bestemmer formen på magen, men din egen kropp)

Fin mage forresten[:)]

jeg har ganske rund, rett ut mage.. og ultralyd viste ei lita tulle [:D]
syns magen din så ut som jente mage.. eller jeg har ikke peiling.. fikk følelsen av jente da[;)]

ORIGINAL: Tu

Jeg synes at magen din så rund ut[:)]
Har hørt at rund maga gir jente.

Min mage er spiss, og jeg venter mest sannsynlig en jente. Men jeg tror magen var akkurat lik ved det første svangerskapet, og da fikk jeg en gutt[:)] (Så jeg tror ikke det er barna inni som bestemmer formen på magen, men din egen kropp)

Fin mage forresten[:)]

ja jeg mener også att magen min er rund ;P og mente det var gutt.. og søstern har gutt og hun er såååå sikker på att jeg får gutt att jeg blir så usikker..! hehe.. jordmor på ul sa jente, men hun kunne ikke si det 100% sikkert..!![8|]

Back
Topp