rumpehår

Cinii

Elsker forumet
Haha! siden det har dukket opp en naken dansende mann på forumet vårt idag, som hadde antydninger til endel hår på kroppen ble jeg altså inspirert til å spør dere jenter:

Er det digg eller ufint med  hår på rumpa til mannfolk?

Vet kanskje jeg skulle postet dette innlegge på sex forumet,haha,men det har ikke direkte noe med sex å gjøre ,og jeg tror vi trenger noe å le av på en ellers stille søndag!

Så spytt ut nå jenter![:D][;)]

J
eg synes forresten det er ganske ufint, iallefall når det blir så masse at man faktisk kan lugge mannfolket i rompehåret![8D]

asså greit at det ikke kommer en haug ut av sprekka er jo greit, men hvor teit hadde det ikke sett ut med ei bar rumpe og hårete ben vel?[8D][8D][8D][8D][8D]

'neeei, barberte rumpa vettu, chicksa digger'e'

ORIGINAL: Nikki.

jo mer hår i rompa jo bedre.........snaxent[:D]

HAHA! er du av dem som liker å lugge litt også du da kanskje[;)]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

asså greit at det ikke kommer en haug ut av sprekka er jo greit, men hvor teit hadde det ikke sett ut med ei bar rumpe og hårete ben vel?

'neeei, barberte rumpa vettu, chicksa digger'e'

Haha! Ja det hadde bare sett latterlig ut![8D]

[hr]

ORIGINAL: Cinii

jo mer hår i rompa jo bedre.........snaxent

HAHA! er du av dem som liker å lugge litt også du da kanskje

hehe.. neida,jeg bare tuller=)
hvis man kan flette håra bak der så er det for mye
mannfolk med mye hår i rompa,hehe......tror ikke jeg har tenkt helt over akkurat det*ler*

Jeg har tenkt på det skjønner du,og kommet frem til at jeg er glad gubben har akkurat passe! [8D] Ser for meg en hårete svett kebabfyr, og når jeg ser på armene hans begynte jeg å lure på åssen rumpa må se ut! hahah ,ja jeg vet jeg må være syk i hodet som tenker sånne tanker[>:][8D]

Altså alt med måte da...

ikke helt Trond Nymark

men en mellomting[;)] får iallefall ikke barbere den[8D]

jøyemeg! hahah! ser for meg at han har en smukk sprekk ja[;)]

ORIGINAL: Cinii

jøyemeg! hahah! ser for meg at han har en smukk sprekk ja[;)]

sikkert anledning til å lugge litt der ja[8D][:D] haha...

ORIGINAL: *Baby Peach*

jeg syns det er mer turn off hvis de shaver eller vokser. det er litt homo i mine øyne.
Jeg har liksom ikke tenkt over at de har hår på rumpa.

jeg liker mannemann, så da er det jo godtatt[8D]

ja jeg skjønner deg godt ,og hadde nok slått øynene opp om rumpa var glattvokset endag jeg tilfeldigvis skuet hans bakdel[8D]

Altså, om min mann hadde voksa rompehårene da hadde jeg hevet litt på øyebrynet, men han er ikke av den hårete type , takk Gud..

Er sååååå glad for at sambo ikke har så mye hår på kroppen[:D][:D]

Menn skal være menn! Ikke drive å barbere og vokse hele kroppen! MEN ett sted går grensa, vil ikke ha noe med fletting o lugging:p hehe

Back
Topp