Rumpa dovner bort!

Annbis

Betatt av forumet
Di siste månedene har vært heftige, men fint lite søvn, mest pga bekkenløsning fra helvette, men så baller det jo på seg, med tissetur hver 1-2 time hele natten gjennom. Men den siste måneden nå, så har det blitt slik at den rumpeballene og hofta som ligger ned mot madrassen (ligger på siden) sovner helt bort på kort tid. Slik er det uansett hvile side jeg ligger på. Kunne forstått det om det kun var en side, men rart med begge? Har ikke tatt dette opp med legen enda. Men er det flere som opplever det slik? Tror jeg hadde husket om det var slik med førstemann, men det var ett mye lettere svangerskap. Hadde den gang bekkenlåsning, mens nå har jeg symptomgivende bekkenløsning, og hatt det siden uke 7.

Kan jo og nevne at jeg ikke er veldig stor og tung heller, er vel 63 kilo nå tenker jeg. Lagt på meg 10 kilo hele svangesrskspet, forrige gang gikk jeg opp 20 kilo.

Føler det litt på samme måte. Får ofte ganske vondt i den hofta som ligger ned mot madrassen, og kan kjennes litt nummen ut på måte. Har heller ikke opplevd det i de to andre svangerskapene og da hadde jeg heller ikke bekkenløsning, noe jeg har denne gangen.

Føler det litt på samme måte. Får ofte ganske vondt i den hofta som ligger ned mot madrassen, og kan kjennes litt nummen ut på måte. Har heller ikke opplevd det i de to andre svangerskapene og da hadde jeg heller ikke bekkenløsning, noe jeg har denne gangen.

Får satse på at det er en bekkenløsningsting dag:-)

Back
Topp