R Ripsen66 Andre møte med forumet 24 Feb 2016 #1 I kveld har jeg begynt å rumle i magen... Er nurket i magen som gir livstegn...? Er i uke 17+0 i dag... Er ikke sulten, spiste for ett par timer siden
I kveld har jeg begynt å rumle i magen... Er nurket i magen som gir livstegn...? Er i uke 17+0 i dag... Er ikke sulten, spiste for ett par timer siden
S Sandy. Glad i forumet Sensommerbarna 2016 25 Feb 2016 #2 Ripsen66 skrev: I kveld har jeg begynt å rumle i magen... Er nurket i magen som gir livstegn...? Er i uke 17+0 i dag... Er ikke sulten, spiste for ett par timer siden Klikk for å utvide … Nurket i magen kjennes ut som små bobler som sprekker. Eller en fiskehale som spreller☺ det er min oppfatning.
Ripsen66 skrev: I kveld har jeg begynt å rumle i magen... Er nurket i magen som gir livstegn...? Er i uke 17+0 i dag... Er ikke sulten, spiste for ett par timer siden Klikk for å utvide … Nurket i magen kjennes ut som små bobler som sprekker. Eller en fiskehale som spreller☺ det er min oppfatning.