R Rebecca85 Forumet er livet VIP 27 Apr 2012 #1 Lastet ned appen i går og er hekta men har ikke så mange å spille med Noen som vil? ReBeCcA_F sånn ca heter jeg men når man søker trenger man ikke bruke små/store bokstaver, finner meg uansett
Lastet ned appen i går og er hekta men har ikke så mange å spille med Noen som vil? ReBeCcA_F sånn ca heter jeg men når man søker trenger man ikke bruke små/store bokstaver, finner meg uansett
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 27 Apr 2012 #2 Må være noen her som spiller og som vil spille med meg Eller noen som har lyst til å bli hekta?? Er alene hjemme, syk og kjeder meg
Må være noen her som spiller og som vil spille med meg Eller noen som har lyst til å bli hekta?? Er alene hjemme, syk og kjeder meg
T Tessababy Elsker forumet Septembermødre <3 27 Apr 2012 #3 JEg vil jeg vil jeg vil..... men funker ikke på android, som jeg har forstått d.....
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 27 Apr 2012 #6 Masse spillere nå..nice har jeg noe å gjøre i kveld også..
S Scrappycat Forelsket i forumet 27 Apr 2012 #7 Hiver meg gjerne på et spill jeg også :) ostebit er nicket, men har det bare på padda, så det blir mest spilling på kveldstid.. :)
Hiver meg gjerne på et spill jeg også :) ostebit er nicket, men har det bare på padda, så det blir mest spilling på kveldstid.. :)