Ruller!

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hele tida! I går kom hun seg ut av sleepyheaden/babynestet. Er jo ikke 4 mnd enda engang. :-p La ho på ei matte og der rulla ho rundt tre ganger bortover og tilbake. Andre som sliter med det når baby sover? :-)

Rulle rundt på magen i senga og spenner seg i bro og vipper over veggene på babynestet?

Hihi :D
Mi ruller rundt i alle retninger. Har ikke babynest vi da men. Finner henne ofte i det ene hjørnet av senga.. uten sokker. :P
Kan nok snart ikke ha henne i vogga nå lenger.. ruller snart over. :O
Og hun letter seg opp. Løfter opp hodet å tar i. Vil sitte oppe, ikke ligge. Hun er 4 mnd.

Her ruller hun over på siden men ikke helt rundt. Men hun er veldig mobil og kommer seg fra babygymmen og midt ut på gulvet ved å skubbe seg med beina :p Og hun spenner seg i bro og vipper opp og ned.

Har også akkurat funnet ut at hun ikke misliker å ligge på magen, hun bare misliker å ha teppe under mens hun ligger på magen!
På gulvet er magen kjempegøy...

Her ruller han bare en vei enda, så jeg må snu han tilbake hele tiden :p foreløpig ikke snudd seg i babynestet, håper han fortsetter å sove på ryggen!

Her begynte han å rulle over på magen i jula :) Men kommer seg bare tilbake hvis han tipper over ved et uhell, så stort sett må jeg snu ham over for han klager fort hvis han blir liggende for lenge ;) Driver også og snur seg 180 grader og drar seg opp og ned ved å sparke med beina, så begynner å bli veldig mobil nå må jeg si! Må snart finne frem lekegrinda..
Har ikke snudd seg i søvne/i senga enda, men han ligger fremdeles i kurven og der er det ikke så god plass til den slags akrobatikk tror jeg ;)

Hehe, herlig med så aktive barn :-D
Uff, hun har skikkelig skjønt det å snu seg :p Fant hun på magen i senga på tirsdag..Drive forsatt på snu seg i babynestet, så den er ikke trygg i sofan lenger^^,
Syns de er flinke jeg! Sterke er de!

Veldig stort spenn på hva som er normalt :) Men det skjer jo plutselig at de skjønner ting

Tror mi var tidlig ute, for hun rulla fra rygg til mage dagen før hun ble tre måneder :-) Rulle gjør hun fortsatt, men enda ikke tilbake fra mage til rygg. Heldigvis blitt mye sterkere og dermed mer fornøyd med å ligge på magen, så trenger ikke lenger snu henne så ofte :-) Det skjer stadig noe nytt og spennende. Gøy med disse små :-)

Back
Topp