Ruller over på magen

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mage:o:( utfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...o_O

Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mage:eek::( utfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...o_O

Så stas☺️ Men husker følelsen når de rullet over om natten, jeg gjorde som deg og rullet håndklær under lakenet, hjalp en liten stund før jeg bare måtte gi opp. Husker at de lå seg med ansiktet ut når de rullet på magen, slik at de fikk frie luftveier. Men jeg mistet nattesøvnen.

Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mage:o:( utfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...o_O
Så flink hun er da!! ❤️ her ligger min ennå paddeflatt på ryggen, gidder knapt å snu på hodet :p men husker fra de forrige to at det var en prøvelse, for det tar litt tid før de skjønner hvordan de skal komme tilbake. Prøv å legg den ene armen ned og vipp henne forsiktig over til rygg. Til slutt skjønner hun det nok ;)

Vi øver hver dag på å snu fra mage til rygg :-) Hun klarer det noen ganger, og hvis hun blir utålmodig og ikke klarer det en gang så hjelper jeg henne med å gi henne en finger å holde i for så å vippe seg over :-) Blir sååå glad!

Så flinke de er blitt :):)
Hvor gammel er deres små som klarer å rulle over?
Etter vi var hos manuellterapauten på fredag så har lillegutt begynt å bevege mye mere på seg, prøver å komme over på siden, men blir mest sint og frustrert når dette ikke går helt som han vil..

Etter vi var hos manuellterapauten på fredag så har lillegutt begynt å bevege mye mere på seg, prøver å komme over på siden, men blir mest sint og frustrert når dette ikke går helt som han vil..
3 mnd i dag :-)

3 mnd i går:)

Back
Topp