Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mage
utfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mageutfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...
![]()
Så flink hun er da!!Lille har knekt koden og ruller nå fra rygg til mageutfordringen er at hun ikke helt får til å rulle tilbake. Noen som har tips om hvordan jeg hindrer henne i å gjøre dette i sengen? Har rullet sammen tepper og lagt langs henne, men...
![]()
3 mnd i dagSå flinke de er blitt
Hvor gammel er deres små som klarer å rulle over?
Etter vi var hos manuellterapauten på fredag så har lillegutt begynt å bevege mye mere på seg, prøver å komme over på siden, men blir mest sint og frustrert når dette ikke går helt som han vil..
3 mnd i gårSå flinke de er blitt
Hvor gammel er deres små som klarer å rulle over?
Etter vi var hos manuellterapauten på fredag så har lillegutt begynt å bevege mye mere på seg, prøver å komme over på siden, men blir mest sint og frustrert når dette ikke går helt som han vil..