Rulleklubben

Lisee

Elsker forumet
Ja da er Eskil også medlem av rulleklubben[:D] 
1. august ble en dag i minneboka. Han klarte å rulle fra rygg til mage også fikk han ny seng. Satte vogga i kjelleren og skrudde sammen sprinkelsenga. Han sov godt i den i natt, men det ble litt leven da han våkna. Tror han lura fælt på hva dette var[:D]
Men han rulla altså for første gang helt alene i går (ikke så alt for tidlig ute, nei[8D]) Plutselig lå han der på magen uten at noen hadde sett noen ting. Så ganske overraska ut sjøl også. Så nå rulles det hele tiden[:D]

Så kjekt! Velkommen til Eskil i rulle-klubben, og ikkje minst! Velkommen til mammaen i rulle-tilbake-veldig-lei-av-å-ligge-på-magen-unge-klubben!!!! [:D]

ORIGINAL: lilletrille

Så kjekt! Velkommen til Eskil i rulle-klubben, og ikkje minst! Velkommen til mammaen i rulle-tilbake-veldig-lei-av-å-ligge-på-magen-unge-klubben!!!! [:D]

hehe  signerer denne[;)] velkommen [:D]

[:D]Signerer denne ja[:D]

Helt enig!
Gleder meg til vi kan melde oss inn i "rulle tilbake fra mage til rygg-klubben"

Hehe, ja har begynt å merke det alt[:D]

ORIGINAL: Vanessa

Helt enig!
Gleder meg til vi kan melde oss inn i "rulle tilbake fra mage til rygg-klubben"

Trur kanskje det ikkje er så lenge til... her velter ho tilbake meir og meir. Og så legger ho seg på sida av og til! Så då mangler berre siste piffen så er ho over igjen!

Velkommen i rulle klubben Eskil!!

Er så gøy når de begynner med nye ting[;)]

Moro moro!!! Flinke Eskil det!

Er så gøy når de gjør noe nytt for første gang!!! [:D]

Eskil er jo flink!!!

Liam Isac er 6 måneder til søndag og har ennå ikke rulla seg noen veier uten hjelp.[:@]  Han er bare inreresset i å spise på tærne sine og hyle etter oppmerksomhet.[:'(]  Venter i spenning på at det må skje noe snart her.

ORIGINAL: Rosali

Eskil er jo flink!!!

Liam Isac er 6 måneder til søndag og har ennå ikke rulla seg noen veier uten hjelp.[:@]  Han er bare inreresset i å spise på tærne sine og hyle etter oppmerksomhet.[:'(]  Venter i spenning på at det må skje noe snart her.

Akuratt som vi har det! Ganske irriterende...blir jo litt engstelig også når alle andre ruller... [8|]

ORIGINAL: Rosali

Eskil er jo flink!!!

Men så har ikke Eskil oppdaga tærne sine enda da.[:D]
Men hyle etter oppmerksomhet skal jeg si han gjør! Mye værre enn før, jeg kan nesten ikke snu ryggen til han til tider før han setter i gang...

Back
Topp