Rullegardin?

venter_spent

Gift med forumet
Er på utkikk etter rullegardin, er det noen som har sett lystette rullegardiner med noen koselig motiver på? eller finnes det bare ensfarga? Lurer også på om noen vet om steder man får kjøpt vanlige gardiner til gutterom som ikke bare er spiderman eller sjørøvermotiv? Har litt lyst på litt mer babystil nå i førsten[:D]

Ja, de har jeg sett[:)] Glemte forresten å si at det må være gardiner som må kunne legges opp ettersom vi har en benk under vinduet. Men det kan vel gjøres med de fleste, bare man er flink til å sy[8|][:D]

Vi har lystett rullgardin fra Ikea og liftgardin på utsiden både på gutterommet og jenterommet[:)]. Det er ikke barnegardiner, men jeg liker ikke gardiner med masse mønster og dill.. Liker heller å pynte opp med andre ting jeg da..[:D]
På gutterommet har vi kommode under vinduet også så da synes jeg ikke det ble pent med vanlige gardiner. Kan slenge inn bilde om du vil se.

ORIGINAL: ninni82

Vi har lystett rullgardin fra Ikea og liftgardin på utsiden både på gutterommet og jenterommet[:)]. Det er ikke barnegardiner, men jeg liker ikke gardiner med masse mønster og dill.. Liker heller å pynte opp med andre ting jeg da..[:D]
På gutterommet har vi kommode under vinduet også så da synes jeg ikke det ble pent med vanlige gardiner. Kan slenge inn bilde om du vil se.

Ja gjerne[:)][:)] Er enig med deg i liftgardiner da det var det jeg i utgangspunktet ville ha, men så har vi så utrolig dumt mål på vinduet[:'(] Skulle helst hatt 130 cm brede, men det finnes jo ikke noe sted så da må vi ha 140 cm. Og da blir evt liftgardiner for smale for rullegardinen. Fantastisk kjipt!

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Disse gardinene er ikke så lange heller[:)]
Også får du sengesett og div ting i samme.Syntes den serien er kjempe søt!
Ellers har de hatt noe på babyshop med noen bamser på vet jeg i lys farge:)

Takk, skal jammen sjekke ut de[:)] 

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

ORIGINAL: venter_spent

Ja gjerne[:)][:)] Er enig med deg i liftgardiner da det var det jeg i utgangspunktet ville ha, men så har vi så utrolig dumt mål på vinduet[:'(] Skulle helst hatt 130 cm brede, men det finnes jo ikke noe sted så da må vi ha 140 cm. Og da blir evt liftgardiner for smale for rullegardinen. Fantastisk kjipt!

De har noe i 130 cm på kid[;)]
Vi har også noen 130 vinduer og jaktet lenge rundt[8D]

Har dem?? Da får jeg dra å se en gang til og kanskje spørre i tillegg[;)] Så nemlig ingen da vi var der sist!

Her er vinduene på begge rommene. Den lystette rullgardinen er montert i karmen bak liftene[:)] Har heldigvis brede vinduskarmer ellers hadde ikke det gått da. Den rosa liften fikk jeg sydd på mål da jeg ikke fant noen jeg likte som passet inni karmen[;)]

ninni82: Det var jo bare såå fint!!! Hvor var det du fikk sydd de på mål, og ble det veldig mye dyrere?

ORIGINAL: hildecath

Det er kanskje ikke spesielt baby, men vi har kjøpt Ole Brom rullegardin på Jysk. Synes aldri at lystette rullegardiner blir helt lystette så vi har også kjøpt lystette gardiner, ensfarget. For å få de til å bli samme stil som rullegardinene holder jeg på å stryke/sy på slike Ole Brum "lapper" som jeg har kjøpt på en sybutikk. Så nå blir det skikkelig mørkt på gutten sin rom. [:)] Ser ikke verst ut om jeg skal si det selv.

Kreativ du er[:D] Har sett de med ole brum, men det bredeste de har er 120[8|]

ninni82: Det var jo bare såå fint!!! Hvor var det du fikk sydd de på mål, og ble det veldig mye dyrere?

Jeg fikk sydd dem på mål hos Stoff og Stil. Tror liften kom på ca. 500 kr inkl spiler/skinne/oppheng.
Tusen takk, ble fornøyd[:)]

ORIGINAL: hildecath

Det er kanskje ikke spesielt baby, men vi har kjøpt Ole Brom rullegardin på Jysk. Synes aldri at lystette rullegardiner blir helt lystette så vi har også kjøpt lystette gardiner, ensfarget. For å få de til å bli samme stil som rullegardinene holder jeg på å stryke/sy på slike Ole Brum "lapper" som jeg har kjøpt på en sybutikk. Så nå blir det skikkelig mørkt på gutten sin rom. [:)] Ser ikke verst ut om jeg skal si det selv.

Men det finnes jo akkurat like gardiner som rullegardiner på Jysk! Vi har kjøpt de Ole Brum gardinene ser du[8D]

jysk har mange forskjellige..

Back
Topp