Rullegardin og gardin

Dragen

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg har montert rullegardin inne i vinduskarmen på jentungen sitt navn og skal ha gardiner i tillegg. Men jeg tror jeg angrer på at jeg monterte den på innsiden av karmen. Hvordan har dere løst dette? Legg gjerne ved bilde =)

Vi har lystette rullgardiner på innsiden og gardiner på utsiden... Veldig fornøyd med det ;)

Vi må ha på utsiden pga vinduene. Vi har ikke ordnet gardiner ennå og er 2 år siden vi ordnet det:p

Har spesiallagde (selvsagt lystette) rullegardiner som følgelig er lagd nøyaktig på mål og dermed dekker fullstendig vinduene. Vi har dype vinduer, altså brede betongkarmer innenfor selve vinduskarmen (slike som gjør at du kan ha blomsterpotter i vinduskarmen). Rullegardiner er festet i betongkarmene, tett inntil selve vinduskarmene. Dette fordi det jo er upraktisk om vinduet åpnes og rullegardinen følger med. Det er profesjonelle som har montert disse. Gardiner sitter utenpå betongkarmene igjen. Hm, litt vanskelig å forklare merker jeg.....

Samme her. Lystette gardiner også (fordi vi nettopp monterte lystette rullegardiner da de ble kjøpt på tilbud).

Samme her ;) hu eldste er ekstrem på å våkne av lys.... Så om det kjører forbi en bil eller naboen parkerer så våkner hu av lyset, så dobbelt opp her ;)

Hmm, ville nok bare hengt opp gardiner uten å tenkt noe mere over det.. mener ci hadde rullgardin inni vinduet og gardin utenfor der vi bodde før. Nå har vi begge utenfor :)

Endte opp med rullegardin inni vinduet og vanlige gardiner utenpå, men tror jeg må kjøpe lystette gardiner om det skal bli helt mørkt på rommet.

Back
Topp