Rulle

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lille klarte å rulle fra rygg til mage rett før 5 mnd! :-) Og noen dager senere klarte hun jammen meg å rulle fra mage til rygg også! :-) Så nå ruller hun overalt, på gulvet og i sengen.

Når lærte deres små å rulle begge veier?

Så bra :) Her ruller frøkna bare rygg til mage ennå, er ikke interessert i å rulle andre veien virker det som.. Men det kommer vel ;)

Prinsesse juli 2013

Min ruller bare fra mage til rygg, og har gjort det siden hun var 4,5 måned. Ikke snakk om at hun vil rulle fra rygg til mage, men det kommer vel tidsnok :)

Min lille gutt starta å rulle fra mage til rygg 3 mnd, han gjorde det bevisst, (dytta fra med armen), og fra rygg til mage 5 mnd og ei uke:) Nå er han 6 mnd og ruller rundt og kryper rundt

Rullet rundt da han var ca 3 mnd. Nå ruller han begge veier og KRABBER! :p STRESS!
Dunker overalt, setter seg halveis på rumpa og det blir nok bakovertippinger hver dag! Stanger hodet og ja.. You name it! Nyt mens de ligger noenlunde stille sier bare jeg! :p I sta rulla han 4 ganger etter hverandre og han er jo alt for liten til å ha noe særlig kontroll så... Jædda... Goodbye hjerneceller. Han blir 6 mnd den 13.

Rullet rundt da han var ca 3 mnd. Nå ruller han begge veier og KRABBER! :p STRESS!
Dunker overalt, setter seg halveis på rumpa og det blir nok bakovertippinger hver dag! Stanger hodet og ja.. You name it! Nyt mens de ligger noenlunde stille sier bare jeg! :p I sta rulla han 4 ganger etter hverandre og han er jo alt for liten til å ha noe særlig kontroll så... Jædda... Goodbye hjerneceller. Han blir 6 mnd den 13.

Så Hærlig med en aktiv liten gutt Min lille er også veldig aktiv, men krabber ikke enda, kryper og prøver seg på å komme i krabbestilling, men får det ikke helt til enda.. Det er kjempe morsomt, men jøsses hvor sliten jeg er når kvelden kommer! Min ble 6mnd 7.jan

Back
Topp