rulle rundt

aaashild

Flørter med forumet
mange babyer som ruller rundt her da. Mage til rygg, eller rygg til mage?
Ikke helt rundt ennå her, men godt på vei, siste biten fra siden og over på magen som mangler, spennende å følge med :)

Mi ruller ofte fra mage til rygg, neeesten fra rygg til mage også nå :-) :-)

Min har hoftepute på store deler av dagen så får ikke trent så mye på det :(
Men de få gangene ho har liggi uten en liten stund har ho klart mage-rygg en gang, og nesten rygg-mage. Tror ho hadde klart det dersom ho hadde fått lov å ligge og trene på det lenge :)

Her går det i mage-rygg...men er ikke i nærheten av rygg-mage. Gullet mitt er litt lat :P

her ruller han ofte mage-rygg, begge sider.. bare han lener seg med hodet til siden så følger kroppen etter :p ellers ikke noe rygg-mage rulling ennå.

Hmm... Lillejenta her nekter fortsatt å ligge på magen! Vi prøver med korte sekvenser flere ganger om dagen. Hun kan ligge der litt, men så begynner hun å hyle. Ikke bare litt sutring, men virker som hun tar i alt hun har. Virker ikke som det er noe som plager henne utenom at hun synes det er fryktelig slitsomt å ligge på magen, så det vil hun rett og slett ikke.

Vi prøver å snakke med henne, finne frem leker og alt mulig. Vi prøver også å presse henne litt, men da har hun begynt å kapitulere helt og legger seg bare ned med hodet. Hun greier å løfte på hodet, men ikke snakk om at hun vil ligge på magen eller rulle rundt!!!

Her ruller hun som bare det fra mage til rygg :) Har ikke helt lært seg å rulle fra rygg til mage enda, men hun prøver. Hun prøver også å åle seg litt fram når hun ligger på magen :)

Like etter at jeg skrev det forrige innlegget prøvde vi på mer magetrening og etter litt hyling tok hun sats og rullet over fra mage til rygg. Da er det håp her også;)

Gutten min har rullet (eller vippet) fra mage til rygg en liten stund, men rullet fra rygg til mage for første gang i går. Da var han 3 mnd og 3 uker. Han sjauet veldig for å komme over og var ganske hissig, men så kjempefornøyd når han endelig lå på magen emoticon

Ikke noe rulling her. Vi sliter masse med gulp, og det er først etter at vi begynte med flaske (som medfører mindre gulp) at han har kunne trene på å ligge på magen... men stresser ikke, han er sterk i kroppen, så det kommer nok snart! :)

Ikke i nærheten her.

Stresser ikke med det heller. Storebror var hele 7,5 mnd før han snudde seg fra rygg til mage. Begynte nesten da å bli bekymret, men når han først begynte tok han hele greia på en gang. Rullet rundt, satte seg opp og begynte å krype på alle fire på under 1 uke... Så vet at det haster ikke med det. Det kommer når hun er klar for det. Men er jo så moro når de endelig klarer det:)

Ruller begge veier.. Fra mage til rygg siden 3 mnd og rygg mage siden 4 mnd.

Jenta mi har rullet fra mage til rygg i 2 uker, men enda ikke kommet seg over på magen fra ryggen. Hun prøver iherdig og er nesten rundt nå, så det blir i løpet av uka tror jeg.

min ruller begge veier, han er litt over 4 mnd gammel :)

Her går det tregt med den bevisste rullinga. Han gikk fra magen til rygg en stund, men det var mer fordi han løfta seg sånn opp når han lå på magen at han tippa over.

Han kommer seg nesten fra ryggen til magen, ligger i en skikkelig bananbue, men der synes han det er koselig. Men det kommer vel snart.

Min ruller begge veier....

Men i dag var han skikkelig på tur i stua, jeg la han under babygymmen og så gikk jeg på kjøkkenet for å ordne noe mat og etterhvert ble det fryktelig stille jeg gikk inn igjen og han var ikke der jeg la han men under spisebordet så han hadde rullet rundt flere ganger :-)

Back
Topp