Rulle rundt/snu seg

Tuppelura92

Glad i forumet
Sønnen min er nå 3,5 mnd, og viser ingen interesse for å rulle/snu seg. Legger jeg han på ryggen er han superfornøyd med det. Legger jeg han på magen er han like fornøyd, samme med siden. Han er liksom ikke interessert i å prøve en gang. Er det flere som har det sånn, eller er alle i full gang med å snu seg? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det forventes ikke at de skal kunbe det før de er rundt 6 mnd ;) han her har holdt på en stund å "velta" over fra mage til rygg. De siste dagene virker det som han har skjønt noe for nå kan jeg se at han bevisst dytter med armen slik at han ruller over. Noe som fører til at han ligger max 15 sekunder på magen :p han tipper fra rygg over på siden, men ikke rullet rundt til mage enda :)

Februar-14 mamma <3

Han viser ikkje stor interesse for det... han er stortsett fornøyd.. evt så skriker han til eg plukker han opp og bærer han rundt i stuen..... han er så nysgjerrig på alt....

Viser ikke stor interesse for det.. Men har begynt å snu seg fra rygg til siden, så kommer vel resten etterhvert :)

Her rullet han fra rygg til mage for første gang denne uken. Blir 4 mnd på søndag.

Ingen rulling her heller.. Mest fornøyd når han ligger å spreller på ryggen. Ikke fornøyd når han ligger på magen, lengre en maks noen minutter..

Ingen rulling her heller, noen ganger legger han seg godt over på siden og er ikke langt ifra å rulle rundt, men tror ikke han gjør det bevisst :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Her begynte rullinga på 4 mmd dagen. Hun hadde gjort det et par ganger før det. Nå gjør hun det hele tiden... Som en tvangshandling. Bare mååååå gjøre det. :-P

Ingen rulling her. Storebror gjorde "aldri" det...

Sent from my iPad using BV Forum

Min begynte for en ukes tid siden er 18(?) uker :)

3,5 mnd denne uka. Nå ruller han både fra mage-rygg og rygg mage. Men han er generelt ivrig spreller, elsker og hoppe på fanget osv.

Februar -14 mamma <3

Neida, her ligger han stille på den siden han blir plassert. Bruker dog føttene til å dytte seg bakover, så jeg vet aldri hvor jeg finner han om jeg legger han ned :p

• Liker
Reactions: BMC
Det har skjedd én gang fra mage til rygg bare. Men nå for tiden vil hun ikke ligge i det hele tatt så sant hun ikke skal sove. Hun vil bare sitte på fanget eller stå mens hun holder i fingrene mine.
Hun synes det er kjempegøy!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Snudde seg igår fra rygg til mage:)! Nå er det gjort:p skal snu seg hele tiden:p 5mnd:)

Celia 11.01.14

Min har rullet fra mage til rygg en stund nå. Er 4 mnd om en uke,
Ser hun liksom forsøker å sparke fra for å komme seg rundt, men ikke alltid hun klarer det da. Men hun trives veldig godt med å ligge på magen også nå så hun ruller ikke så mye. Min hatet å ligge på magen ganske lenge, men snudde hun ved hvert eneste bleieskift samt hadde henne liggende på brystet mitt mens jeg lå tilbakelent i sofaen slik at vi kom ansikt til ansikt. Det likte hun! Og da sluttet hun etter hvert å bli sint hver gang jeg la henne ned på magen på gulvet også :)

Nå kan hun ligge leeeeeeenge på magen og kikke rundt seg og pludre litt. Strekker seg litt etter ting rundt seg også :)

Jenta mi var vel 3.5 måneder når hun begynte å rulle fra rygg til mage. Hun har veltet fra mage til rygg tidligere, men nå klarer hun det ikke lengre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min første rullet seg fra side til side når han var ca 5 mnd, så jeg har ikke begynt å vente enda. Ser han forsøker litt av og til, men ikke klart det foreløpig.

Frå mage til rygg har han klart ei god stund, kanskje nesten ein mnd. Frå rygg til mage klarte han ordentleg på fredag som var og sia har han gjort det konstant :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

På fredag snudde Celia seg fra rygg til mage!!:) nå snur hun seg hele tiden:)

Celia 11.01.14

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp