Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
...jeg må bare spørre. Skjedde det i huset deres av seg selv eller "trente" dere de små og eventuelt hvordan. Her skjer det ingen verdens ting i huset og jeg begynner å bli frustrert selv om kiropraktor sa klart i fra at jeg må gi snuppa tid[:-]
det skjedde helt av seg selv. De tar ting i sitt eget tempo å gjør det når de har lyst å er sterke nok;-) gi det tid, det kommer. Å når det først løstner så går det fort:-)
Det skjedde helt av seg selvt her også. han ligger mye på gulvet sammen med sine leker spredt rundt om, begynnte da å snu seg for å rekke lekene. Krabber ikke ennå men står på alle fyre og "gynger". har hørt det kan være lurt å ha eks yogamatta når de ska begynne å krabbe for at de ikke skal skli på gulvet.
ting tar tid...ta tiden til hjelp..rulling og krabbing kommer helt av seg selv.
ser mange her inne skriver at barna har fått tenner,ingen tenner her ennå.begynte ikke før i går med smått med åling på gulvet.trener med å ligge på gulvet.la det bli til en lek..desverre ikke så mange gode råd.alt er til sin tid.yngste gutten min krabbet da han var 6 mnd,men emilie på snart 3 år var 8-9 mnd da hun begynte å krabbe..
Her skjedde det helt av seg selv[:)] Emil hadde prøvd en god stund, og plutselig en dag knakk han koden[:)]
Foreløpig ruller han bare fra rygg til mage, har ikke funnet ut hvordan han kommer seg tilbake igjen. Men det kommer nok snart[:)]
Vi trena og trena med å rulle fra rygg til mage og tilbake igjen, men hadde vi IKKE trena hadde det sikkert ikke skjedd noe tidligere/senere. Jeg tror slikt kommer av seg selv, så prøv ikke å stresse med det. Benytt heller tiden til å kose dere [:)]