Rulle rundt og krabbe...

neognurk

Gift med forumet
...jeg må bare spørre. Skjedde det i huset deres av seg selv eller "trente" dere de små og eventuelt hvordan. Her skjer det ingen verdens ting i huset og jeg begynner å bli frustrert selv om kiropraktor sa klart i fra at jeg må gi snuppa tid[:-]

det skjedde helt av seg selv. De tar ting i sitt eget tempo å gjør det når de har lyst å er sterke nok;-) gi det tid, det kommer. Å når det først løstner så går det fort:-)

Det skjedde helt av seg selvt her også. han ligger mye på gulvet sammen med sine leker spredt rundt om, begynnte da å snu seg for å rekke lekene. Krabber ikke ennå men står på alle fyre og "gynger". har hørt det kan være lurt å ha eks yogamatta når de ska begynne å krabbe for at de ikke skal skli på gulvet.

Nei slapp av og ikke stress, hun kommer ikke til å rulle fortere om du stresser

hehe, godt poeng, ja[;)]

ting tar tid...ta tiden til hjelp..rulling og krabbing kommer helt av seg selv.
ser mange her inne skriver at barna har fått tenner,ingen tenner her ennå.begynte ikke før i går med smått med åling på gulvet.trener med å ligge på gulvet.la det bli til en lek..desverre ikke så mange gode råd.alt er til sin tid.yngste gutten min krabbet da han var 6 mnd,men emilie på snart 3 år var 8-9 mnd da hun begynte å krabbe..

Her skjedde det helt av seg selv[:)] Emil hadde prøvd en god stund, og plutselig en dag knakk han koden[:)]
Foreløpig ruller han bare fra rygg til mage, har ikke funnet ut hvordan han kommer seg tilbake igjen. Men det kommer nok snart[:)]

Vi trena og trena med å rulle fra rygg til mage og tilbake igjen, men hadde vi IKKE trena hadde det sikkert ikke skjedd noe tidligere/senere. Jeg tror slikt kommer av seg selv, så prøv ikke å stresse med det. Benytt heller tiden til å kose dere [:)]

Back
Topp