Gjør alle babyene deres det nå?
Min jente er født 29. juni og ruller ikke fra rygg til mage enda. Hun får hele kroppen over, men skjønner ikke at hun skal ha med hodet, så da blir hun liggende og hyle. Alle i barselgruppen ruller og har gjort det en stund, så var bare litt nysgjerrig på om det var representativt eller ikke. Mener å huske at storebrødrene rullet ved 4,5 måned, så er bekymret for om nesten seks måneder begynner å bli sent?
Min jente er født 29. juni og ruller ikke fra rygg til mage enda. Hun får hele kroppen over, men skjønner ikke at hun skal ha med hodet, så da blir hun liggende og hyle. Alle i barselgruppen ruller og har gjort det en stund, så var bare litt nysgjerrig på om det var representativt eller ikke. Mener å huske at storebrødrene rullet ved 4,5 måned, så er bekymret for om nesten seks måneder begynner å bli sent?
Frøkna mi viste tidlig interesse for å snu seg rundt, så jeg støttet bak kneet hennes sånn at hun kom seg rundt, og siden den gang (litt før hun var 4 mnd) har vi skiftet klær og bleier mens hun ruller og ruller på Stellebordet
Kunne godt ventet litt spør du meg! 

Han er født 21.juli
storesøster rullet ikke over før hun var over 7mnd, men når det først løsnet, kom alt på en gang
Mi har rullet en stund, født samme dag, men det er nok mer tilfeldig enn at hun har knekket noen kode. La henne på mage i går kveld, og snur meg. Da jeg snur meg tilbake ligger hun på rygg og ser på meg hehe