RUlle fra rygg til mage..

Miriamsmams

Glad i forumet
Jenta mi begynte med det i forje uke fra rygg til mage.. kommer seg over gitt. Men fra mage til rygg det har hun gjort bare en gang. Er hun litt tidlig ute med dette tro??

Så flink hun er! Aurora har gjort det noen ganger, men viser ingen interesse for det. Så vet ikke om hun KAN det, men har da gjort det :p

Pleier å se på denne oversiten da deter noe jeg lurer på
http://www.lekegrinda.com/det01.shtml

Unger er jo så forskjellige :-) Her ruller ho flere ganger om dagen fra mage til rygg, noe ho er veeeldig fornøyd med for ho synes ikke det er noe moro å ligge på magen...hehe  Men fra rygg til mage kommer ho bare på sia før armen kommer i veien...

Så flink hun er :)

Her øver hun veldig, og er godt over på siden og blir litt frustrert når det stopper der :) Ikke lenge før hun kommer seg over tror jeg...

Fra mage til rygg har hun snudd seg lenge, men spørs vel om det bare er det tunge hodet som gjør at hun ruller rundt :)

De tre siste nettene har jeg lagt Oliver på ryggen og funnet han på magen på morran.. Så han har snudd seg fra rygg til mage i løpet av natten ;)

Hun ruller av og til :) Vi oppdaget at hun kunne rulle fra rygg til mage ved at hun rullet seg ut av senga vår stakkars :S 

Vera ruller ikke. Prøver ikke engang. Hehe.. Men hun har veltet fra mage til rygg mange ganger..

Noah har ikke vist så stor interesse for å rulle fra rygg til mage.. men han kommer seg opp på siden,men der stopper det;)
Fra mage rygg trur jeg kanskje han får vekta av hodet over på siden så han ruller rundt hehe.. aner ikke om det er med vilje hehe

Back
Topp